29 април, 2024

Meta добави възможности за потапяне в аудио към своята собствена платформа Presence Platform. “XR Audio SDK” е предназначен да улесни разработчиците при включването на пространствен, локализиран звук, съобщава Developer Oculus.

Понастоящем то е достъпно само за engine-а Unity, който се използва широко във VR. Планира се поддръжка за Unreal Engine, Wwise и FMOD.

Платформата Presence Platform е колекция от инструменти за разработка и програмни интерфейси, които позволяват взаимодействие с ръце и глас и възможности за добавена реалност с Quest 2 и Quest Pro, например.

Приложенията на новите функции за потапяне в звука включват виртуална реалност, добавена реалност и смесена реалност. За последната слушалките Quest 2 и Quest Pro VR на Meta добавят компютърна графика към видеоизображението от предните си камери.

Повече подробности около новината можете да прочетете на международното издание DevStyleR.IOMeta Quest Improves Spatial Audio

Тагове: , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Editor @ DevStyleR