26 април, 2024

Vivo, петият в света бранд за мобилни телефони, официално обяви навлизането си в България. Vivo е бранд, познат със силния си фокус върху обратната връзка от потребителите и реалните им нужди, вместо да насърчава иновациите просто в името на технологичния напредък. През годините, vivo представи някои от първите новости в индустрията на смартфоните – скенер за пръстови отпечатъци на дисплея и система за камера, стабилизирана с гимбъл. В марката момента присъства на над 60 пазари по целия свят и е спечелила доверието на над 400 милиона клиенти.

“Имаме удоволствието да кажем „Здравей“ на медиите и потребителите в България и да представим официално себе си и отличителния vivo подход. От първото ни „Здравей, Европа“, през октомври 2020 г., ние непрекъснато се разрастваме. България е 20-ят пазар, на който стъпва vivo. Брандът получава топло посрещане, както от крайни потребители, така и от бизнес партньори. Очакваме с нетърпение да създадем нови приятели в България, тъй като продължаваме да се развиваме, водени от нашата философия да правим правилното нещо по правилния начин”, споделя Иво Бояджиев, Ръководител продажби във vivo България.

Разрастване стъпка по стъпка, без преки пътища

vivo се гордее със своя подход стъпка по стъпка към пазара. Той е подкрепен от над 10-годишен опит в бизнеса със смартфони и е доказал правилния начин. Компанията е водеща на няколко азиатско-тихоокеански пазара, включително вътрешния си пазар в Китай. Екипът на vivo вярва, че това не би било възможно без постоянно вслушване в нуждите на клиентите и силен фокус върху научноизследователската и развойна дейност. С над 75% от екипите си, работещи в този тип дейности, и строг контрол на качеството по време на производствения процес в своите седем производствени бази, vivo спечели доверието на над 400 милиона клиенти на 60+ пазара по целия свят.

През последните две години, откакто стартира в Европа, vivo се разрасна до екип от над 200 местни експерти от европейските пазари като ги подкрепя с над 90 души от 18 националности в европейската централа в Дюселдорф, Германия. Компанията инвестира значително в ключови спортни партньорства, като Световното първенство по футбол, което се провежда в Катар тази година, UEFA EURO Футболното първенство, което се проведе в цяла Европа миналата година, както и партньорството през 2024 г. в Германия, но и местни първенства като e-Sports с TIM серия A и Женската волейболна лига в Италия, LaLiga Football League в Испания и Полската федерация по ски скокове. Уверявайки се, че смартфоните vivo са достъпни за всички, компанията също така непрекъснато увеличава списъка с ключови търговци на дребно и телекоми на всеки от пазарите, постигайки покритие в над 60% от всички магазини в страните, където присъства марката.

След като проучи изискванията и предпочитанията на потребителите в България, vivo обяви първото си партньорство с Технополис. Едновременно с това компанията се увери, че потребителите могат да намерят, изпробват и изберат смартфона vivo, отговарящ на техните нужди и очаквания, в правилния магазин, на предпочитаното от тях място за покупка.

 

vivo представи най-новия си смартфон, вдъхновен от модата – V23 5G. Последният член от серията V се откроява благодарение на усъвършенстваната си система за предна камера и уникален дизайн. Той разполага с комбинация от 50-мегапикселова предна камера с автоматично фокусиране, както и 8-мегапикселов ултра-широкоъгълен обектив, комбиниран с прожектор с двоен тон, благодарение на две LED светлини в предната част на телефона, позволяващи на потребителите да подчертаят себе си по уникален начин. Елегантният стил на ултра тънкия корпус блести със специална променяща цвета стъклена повърхност, която реагира на UV светлина, за да промени цветовете, преминавайки от топли, успокояващи нюанси към хладни, отчетливи тонове. По отношение на производителността, vivo V23 разполага с процесор MediaTek Dimensity 920 и разполага с 12GB RAM + 256GB ROM настройка, както и дисплей с честота на опресняване от 90Hz.

Освен флагман и полу-флагман гамата, европейската гама vivo включва много успешно семейство смартфони от серията Y. Започвайки от устройства от начално ниво за тези, които търсят първия си смартфон, до устройства от среден клас за тези, които търсят цялостно балансирано устройство с ненадминато съотношение цена – качество. В серия Y на vivo има правилния смартфон за всеки.

От серията Y, за България vivo представи Y33s и Y21. Всеки от новите телефони споделя едни и същи ключови характеристики – и всички предоставят един и същ висок стандарт: батерия от 5000 mAh, комбинирана с надеждната технология за бързо зареждане на vivo, за гарантиране на неограничено действие всеки ден, най-новата операционна система Android 12, поддръжка на две SIM карти и страничен сензор за пръстови отпечатъци и тънък, 8-милиметров корпус с полирано гланцирано покритие.

Vivo Y33s може да се похвали с 50-мегапикселова основна камера като част от тройната задна камера, осигуряваща правилния набор инструменти, за да могат потребителите да уловят спомените си. Настройката на камерата продължава със супер макро камера за допълнителна яснота при снимане отблизо. Отново, vivo се грижи производителността да съответства на позиционирането на компанията за перфектната снимка: 8GB RAM процесор, захранван от MediaTek Helio G80 SOC гарантира, че всички приложения работят гладко и изображенията се обработват бързо.

Създаден за потребители, които не възнамеряват да натискат смартфоните си до безкрай във всекидневната си употреба, vivo Y21 е атрактивна алтернатива, която представя възможно най-доброто съотношение цена-производителност с процесора, захранван от MediaTek Helio P35 SoC. А с най-новата операционна система Funtouch на vivo има система Multi-Turbo 5.0, която подобрява връзката за данни, скоростта на системния процесор и пестенето на енергия, както и актуализиран режим на игра за силно мобилно игрово изживяване.

Тагове: , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Shop manager