Toyota съобщи, че ще пусне услуга, която ще предлага персонализиране и актуализации за автомобили, тъй като клиентите все повече задържат превозните си средства за по-дълъг период от време.
Услугата, известна още като Kinto Factory, ще стартира по-късно този месец и ще предлага функции за безопасност, освежени интериори и софтуерни настройки на компютърните системи за автомобили.
Това, което виждаме на този етап е, че компанията се опитва да се трансформира от производител и продавач на автомобили в предоставяне на услуги – “компания за мобилност”.
Новата услуга, която е част от марката Kinto на Toyota, е стартирана през 2019 година. Тя предлага различни услуги за споделяне на автомобили.
Шиня Кодера, президентът на Kinto, заяви пред репортери, че в името на устойчивостта би било най-добре колите да бъдат “използвани дълго време в здравословно състояние и в крайна сметка да се събират и рециклират.”
Освен това, той обяви, че компанията възнамерява да обмисли възможността за разширяване на услугите на Kinto Factory и в чужбина.
Според данните, налични до този момент, абонаментите на Kinto са се увеличили до 28 000 до ноември от 1200 при стартирането преди две години.