Съмнителното съдържание в рекламите – най-голямото предизвикателство пред Meta
Meta ще премахне или обедини някои от опциите за насочване на реклами, защото не са широко използвани, твърде подробни са или са свързани с чувствително съдържание (напр. теми за здравето, расата и/или етническата принадлежност).
“От 15 януари 2024 г. премахваме или обединяваме някои опции за подробно насочване, които са свързани с теми, които хората могат да възприемат като чувствителни. Съществуващите рекламни пакети с опции за насочване ще бъдат валидни до 18 март 2024 г., но ще трябва да актуализирате избора си за насочване. След тази дата рекламите от този тип ще бъдат преустановени”, обясняват от Meta.
Решението на технологичният гигант идва след множеството сблъсквания на компанията с неправилното и дори незаконни използване на опциите за насочване на реклами.
Как рекламодателите ще разберат, че кампанията им се нуждае от актуализация?
Meta обясни, че след като промяната влезе в сила, засегнатите рекламодатели ще бъдат предупредени чрез известие в Ads Manager, ако някоя от кампаниите им се нуждае от актуализация. Компанията също така отбелязва, че ще предостави алтернативни препоръки за насочване, когато това е възможно.
Повече подробности около новината прочетете на DevStyleR.io – Meta Removes Some of the Ad Targeting Options
Гледайте Втори Епизод “ИТ Индустрията във Варна – Компании, Кариера, Бъдеще” от документалната поредица The BIG TECH на DevStyleR.
Слушайте новия подкаст на DevStyleR “Може ли да се доверим на Cloud Provider”.
Следвайте ни във Facebook, Instagram, LinkedIn и YouTube.
Прочетете още:
1. Equinix Подсилва Работните Натоварвания, Свързани с Изкуствен Интелект
2. Стартъп, Подкрепен от Open AI Въвежда Хуманоидни Роботи в Дома
3. Акад. Атанасов със световно признание от престижния IEEE