27 юни, 2024

Описание

 

C++ се използва навсякъде – от уеб браузъри до създаване на игри, от операционни системи до machine learning (ML). В обучението ще стартираме от базовите концепции за езика С++, а именно променливи, условни оператори, цикли, масиви и функции, плавно ще преминем през обектно-ориентираното програмиране (object-oriented programing) и ще завършим с теми за нишки и работа с XML/JSON данни и бази данни. Материалът се надгражда постепенно, с много примери, упражнения, задачи за самоподготовка и консултации с лектора. Обучението завършва с практически проект за изготвяне на приложение подобно на реалните такива.

4000 Общ брой на обучените
България Провеждане на обученията
89% Процент на реализираните професионално

Какво ще научите: 

 

  • Как да програмите със С++ – един от най-мощните езици за програмиране
  • Как да използвате различни структури от данни за лесна обработка на информация
  • Какви са принципите и основните компоненти на обектно-ориентираното програмиране
  • Как да създавате йерархии от класове с композиция, агрегация, наследяване, полиморфизъм и множествено наследяване
  • Какво са указателите (pointers) и референции (references) и каква е силата им
  • Как да четете и записвате данни в текстови и бинарни файлове и да ползвате сериализация и десериализация за обмен на информация
  • Как да четете и записвате данни в XML и JSON
  • Как да свържете приложението с SQL тип база данни и да създавате, променяте и изтривате записи
  • Как да ползвате регулярни изрази и lambdas
  • Как да създавате producer/consumer приложения, използвайки multithreading  и concurrency

Програма на курс “Програмирането със С++”

Програма на курс “Програмирането със С++”

  • Моята първа C++ програма
  • Запознаване със средата за разработка – Visual Studio Code
  • Тип за цели числа
  • Тип за дробни числа
  • Булев тип
  • Тип за символи
  • Запазената дума auto
  • Указатели
  • Символни низове
  • Променливи. Използване на променливи
  • Тип по подразбиране
  • Специални символи
  • Оператори за извършване на аритметични действия
  • Оператори за сравняване
  • Оператори за логически операции
  • Други оператори
  • Явно и неявно преобразуване на типовете
  • Изрази
  • Извеждане на информация
  • Четене на информация
  • if и if-else изрази
  • Вложени if изрази
  • switch-case изрази
  • while цикъл
  • do …​ while цикъл
  • for цикъл
  • Вложени цикли
  • Цикли за обхождане на поредици от елементи
  • Деклариране и създаване на едномерен масив
  • Инициализиращ списък
  • Достъп до елементите на масив
  • Четене и извеждане на масиви от и на екрана
  • Обхождане на масиви
  • Деклариране и създаване на многомерен масив
  • Търсене в масив
  • Сортирана на масив
  • Компоненти на програма в C++
  • Функции без параметри
  • Функции с параметри
  • Function prototypes
  • Argument coercion
  • Енумератори
  • Storage класове
  • Scope правила
  • Ред на изпълнение на функциите
  • Референции и параметри
  • Параметри по подразбиране
  • Предефиниране на функции
  • Функции шаблони
  • Подаване на масиви към функции
  • Деклариране и инициализация
  • Операции с указатели
  • Подаване на параметри на функция чрез референция с указател
  • Използване на const с указатели
  • sizeof оператори
  • Аритметика с указатели
  • Връзки между указатели и масиви
  • Масиви от указатели
  • Nullptr
  • STL String
  • Основни операции със STL стрингове – сравнение, слепване, намиране на подстринг, търсене
  • Още операции със стрингове – размяна на подстрингове, изтриване на подстрингове
  • Класове, обекти, методи и полета на клас
  • Дефиниране на клас с метод
  • Дефиниране на метод с параметри
  • Полета на клас, сет методи и гет методи
  • Инициализиране на обекти с конструктори
  • Uniform инициализация
  • Конструктор с аргументи по подразбиране
  • Инициализация чрез присвояване
  • Копиращ конструктор
  • Деструктори
  • const обекти и const методи
  • Композиция
  • Приятелско функции и приятелски класове
  • Използване на указател this
  • Статични полета и методи
  • Базови класове и класове наследници
  • protected членове на клас
  • Връзки между базови класове и класове наследници
  • Конструктори и деструктори в класовте наслоедници
  • public, protected и private наследяване
  • Примери за полиморфизъм
  • Връзки между обектите в йерархия от наследяване
  • Виртуални функции
  • Полета за тип и използване на switch конструкция
  • Абстрактни класове и чисти виртуални функции
  • Базови концепции
  • Хвърляне, прихващане и обработка на изключения
  • Основи на предефиниране на оператори
  • Предефиниране на бинарни оператори
  • Предефиниране на унарни оператори
  • const_cast оператор
  • namespaces
  • Запазената дума Оператор
  • Указатели към членове на клас (.* и ->*)
  • Множествено наследяване
  • Множествено наследяване и виртуални базови класове
  • Въведение в  Standard Template Library (STL)
  • Въведение в контейнери, итератори и акгоритми
  • Последователни контейнери: вектор, списък, опашка
  • Асоциативни контейнери: мултимножество, множество, мултимап, мап
  • Контейнери адаптери: стек, опашка, приоритетна опашка
  • fill, fill_n, generate и generate_n
  • equal, mismatch и lexicographical_compare
  • remove, remove_if, remove_copy и remove_copy_if
  • replace, replace_if, replace_copy и replace_copy_if
  • Математически алгоритми
  • Основни алгоритми за търсене и сортиране
  • swap, iter_swap и swap_ranges
  • copy_backward, merge, unique и reverse
  • inplace_merge, unique_copy и reverse_copy
  • Операции с множества
  • lower_bound, upper_bound и equal_range
  • Heapsort
  • min и max
  • Файлове и потоци
  • Достъп до файлове
  • Създаване на файл
  • Записване на данни във файл
  • Четене от файл
  • Сериализация на обекти
  • Основни XML концепции
  • Четена на XML
  • Parsing XML
  • Писане в XML
  • Въведение в JSON
  • Четене на JSON данни
  • Parsing JSON
  • Писане в JSON
  • Move и r-value
  • Ламбди (Lambdas)
  • Smart указатели, unique_ptr, shared_ptr, weak_ptr
  • Регулярни изрази
  • Валидиране на входни данни с регулярни изрази
  • Въведение
  • Често срещани проблеми – deadlocks, starvation, race conditions, inconsistent reads
  • Изрично заключване и синхронизация
  • Producer/Consumer релации
  • Какво е база данни?
  • Въведение в SQL заявки
  • Запознаване с MySQL/PostgreSQL/SQLite бази
  • Използване на SQLAPI++ библиотека
  • Връзка към база данни
  • CRUD действия – създаване, четене, промяна и изтриване на данни

Продължителност
Материалът ще бъде преминат в рамките на 6 месеца, по 12 часа седмично, разделени в лекции и време за самоподготовка.

Начало на обучението
18.09.2024г.

За кого е подходящо:
Начинаещи
Специалисти с 3-5 години опит
Senior професионалисти
Форми на обучение:
Онлайн
Присъствено
Хибридно
Тип обучения:
Платени
Безплатни
Цена 980 лв. / 1400 лв.
Изпити и сертификати:
Изпит
Сертификат
Удостоверение за Професионално Обучение

Необходими ли са предишни познания

Програмиране със С++” е специално създаден за абсолютно начинаещи, без предишен опит с програмиране.

Кариерно ориентиране

Персонална консултация с лектора на обучението и експерт от DevStyleR Academy за възможностите за кариерно развитие в ИТ сферата, съвети от бизнес практиката и как да се държите на интервю за работа.

Как да се запиша Записването и заплащането става през магазина или от бутон
Срок за записване 17.09.2024г.
Форма на обучение Онлайн формат, два пъти седмично от 18:00 до 20:00ч. Възползвайте се от най-доброто на дистанционното обучение – пестенето на време. Съчетайте го с отличната възможността да получите отговори на въпроси, които ви вълнуват на живо от лекторите в курса в удобно за вас време.
Ще има ли изпит? Да
Ще получа ли сертификат? Всички участници завършили курса ще получат сертификат за преминато обучение, а при постигнат хорариум от часове и Свидетелство за професионална квалификация.
Тагове: , , ,