27 февруари, 2024

Според проучване на Attest, платформа за потребителски проучвания, 84% от американците се притесняват относно поверителността на личните данни, когато имат взаимодействие с брандовете онлайн, съобщава MarketingTech.

НЕ ПРОПУСКАЙТЕ: Участници в Уебинара “Къде Инвестират ИТ Специалистите? Успешните Стратегии”

Сред участниците в проучването най-загрижени (87%) са хората на възраст между 55 и 64 години.

Изненадващи резултати посочват, че дори и представители на поколение Z изпитват доза притеснение, при обрабтоката на данни от страна на брандовете онлайн. 82 % от потребителите на възраст между 18-24 години са отговорили, че се притесняват от начина, по който брандовете събират информация за тях.

ЗАПИШЕТЕ СЕ ЗА УЕБИНАРА ТУК

След като маркетингът без бисквитки на трети страни е почти настъпил, нов изследователски доклад, публикуван днес, показва, че преобладаващото мнозинство от американците не вярват на нито един бранд, когато става въпрос за защита на личните им данни.

Потребителите все още се въздържат от споделяне на данни онлайн

Докладът Zero-Party Data Revolution разкрива, че осем от всеки десет (85%) потребители се отказват да бъдат добавяни към пощенския списък (mailing list) на дадена компания поне в някои случаи, а 58% казват, че за тях е обичайно в повечето случаи да отхвърлят подобни оферти.

Данните от проучването показват още, че почти една трета от потребителите (31 %) биха отхвърлили „бисквитките“ на уебсайтове, ако бъдат помолени за това.

Потребителите, които отхвърлят „бисквитките“, най-вероятно го правят, защото не искат да бъдат заляти с реклами след това, както и защото не се доверяват на съответния уебсайт за своите данни (и в двата случая процентът на гласувалите е 36 %)

Същевременно 27 % от участниците в проучването се опасяват, че хакери ще откраднат данните им.

Отново изненадващо, 52 % от представителите на поколение Z посочват, че не се доверяват на уебсайтове по отношение на поверителността на данните им.

Повече подробности около проучването можете да прочетете на DevStyleR.ioAmericans with Doubts: Brands Misuse Their Personal Data


Гледайте Втори Епизод “ИТ Индустрията във Варна – Компании, Кариера, Бъдеще” от документалната поредица The BIG TECH на DevStyleR.

Слушайте подкаст на DevStyleR “Може ли да се доверим на Cloud Provider”.

Следвайте ни във Facebook, Instagram, LinkedIn и YouTube.


Прочетете още:
1. Математиката и Информационните Технологии са Все По-Търсени от Учениците
2. Applitools Обяви Възможности за Автономно Тестване, Задвижвано от GenAI
3. Атанас Райков е Новият Вицепрезидент “Глобален Маркетинг и Бизнес развитие” в Rakuten Viber

Тагове: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Editor @ DevStyleR