28 април, 2024

600 млн. долара са разходите за реклама по време на празничния сезон на брандовете, съобщава Marketing Tech News. Анализ на CreativeX, технологична компания, която подпомага вземането на творчески решения на най-големите световни марки, по време на празничния сезон компаниите губят стотици милиони от разходите си за цифрова реклама.

Анализът, който оценява над 3,9 милиона реклами от 2021-2022 г., от над 400 марки от 10 различни индустрии, включително търговия на дребно, храни и напитки и потребителски опаковани стоки, установява, че марките са похарчили над 600 млн. долара в световен мащаб за реклами, които не са подходящи за цифрови цели в критичния за маркетолозите период от годината.

“Творческите екипи се трудиха усърдно през цялата година, за да реализират празничните кампании и да се възползват от големия интерес на потребителите да пазаруват. За съжаление, въздействието на тяхната работа се свежда до минимум от последния етап на изпълнението: адаптиране на творческите активи, за да се приведат в съответствие с цифровите медийни среди, за които са предназначени” каза Анастасия Ленг, основател и главен изпълнителен директор на CreativeX.

Прогнози сочат, че през четвъртото тримесечие на 2023 г. ще бъдат похарчени над 73 млрд. долара за цифрово неоптимални реклами.

Предишно проучване, проведено от CreativeX, установи, че през 2020 г. и 2021 г. повече от 50% от разходите за цифрова реклама ще бъдат вложени в реклами на изображения и видеоклипове, които не са оптимизирани за цифровата среда (700 млн. долара от общо 1,2 млн. долара). Година по-късно само през четвъртото тримесечие е бил почархен почти толкова голям бюджет.

За много бранове последното тримесечие на годината представлява повече от 50 % от годишните им приходи и непропорционално голяма част от годишния им медиен бюджет (приблизително 30 % от общите разходи за реклама в световен мащаб). Това е решаваща възможност за марките да привлекат потребителите, тъй като намеренията за покупка достигат своя връх по време на празниците “Черен петък”, “Кибер понеделник” и Коледа.

Повече подробности около проучването прочетете на DevStyleR.ioHow Many Millions Of Dollars Will Brands Spend Over The Holidays?

Гледайте Втори Епизод “ИТ Индустрията във Варна – Компании, Кариера, Бъдеще” от документалната поредица The BIG TECH на DevStyleR.

Слушайте новия подкаст на DevStyleR “Може ли да се доверим на Cloud Provider”.

Следвайте ни във Facebook, Instagram, LinkedIn и YouTube.

Прочетете Още:
1. ByteDance Започва Масови Съкращения
2. Българската Софтуерна Компания Melon Вече е Kin + Carta
3. Студенти от ТУ-София Класираха България на Челно Място в Robotex International 23

Тагове: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Editor @ DevStyleR