28 април, 2024

Следпразничният блус е обичайна част, но ако запазите духа от хубавите емоции със семейство и приятели по време на празниците и го пренесете на работното място ще се почувствате по-продуктивни и удовлетворени

Празниците са прекрасно време, прекарано с близки и любими хора, но връщането на работа след тях е особено трудна задача. И въпреки че “работата краси човека”, липсата на продуктивност е често срещан проблем след дълга ваканция, в която си успял да се откъснеш от работните ангажименти.

И все пак, когато отново седнете на любимия си стол в офиса, трябва да знаете, че не е необходимо да се опитвате да изпълните всички задачи за един ден. Невъзможната цел да свършим всичко веднага след завръщането си е една от причините, поради които се ужасяваме от самата идея да се върнем на работа.

Основно предизвикателство за всички, които се връщат на работа след празниците, е повишаването или поне поддържането на продуктивността на работното място.

И въпреки това, да се върнем на работа след празниците и да бъдем продуктивни е от особено важно значение за реализирането на целите на компанията и проектите, които имаме възложени. Необходимо е да влезем бързо в ритъм и да се заредим с положителна енергия и идеи, които постепенно да реализираме.

В тази статия ще разгледаме топ 5 съвета от професионалисти, които ще ни покажат как да си върнем продуктивността на работното място след празниците.

Приоритизирайте задачите си

Нека си го кажем направо: подредбата на задачите по важност е трудно, защото почти всичко в работата изглежда е с най-висок приоритет. По-малко важните задачи са по-лесни за разпределяне и това може да е добро начало. Например, като използвате матрицата на Айзенхауер, можете да разделите ежедневните задачи и по-големите проекти по следния начин:

– Спешни и важни задачи (за тях трябва да се погрижите възможно най-скоро);
– Задачи, които не са спешни и важни задачи (трябва да намерите време за тях веднага след като са свършени задачите с най-висок приоритет);
– Спешни и маловажни задачи (пренасочете ги към някого);
– Задачи, които не са спешни и маловажни задачи (забравете за тях за известно време);

След като вече сте приключили с определянето на приоритетните задачи, започнете да работите върху тях. И когато отмнетете първите такива в списъка ви, ще почувствате известна доза облекчение и ще започнете постепенно да се връщате в работен ритъм.

Запомнете, че е по-добре е да действате малко по-бавно и да проверявате всичко два пъти, например, отколкото да бързате да приключите с всички задачи за един ден, а след това да се налага да ги правите отново.

Кои са останалите съвети прочетете на DevStyleR.ioFeeling lazy to work after the holidays? Check out these tips


Гледайте Втори Епизод “ИТ Индустрията във Варна – Компании, Кариера, Бъдеще” от документалната поредица The BIG TECH на DevStyleR.

Слушайте новия подкаст на DevStyleR “Може ли да се доверим на Cloud Provider”.

Следвайте ни във Facebook, Instagram, LinkedIn и YouTube.

Прочетете още:
1. Google работи по усъвършенствана версия на Bard
2. Най-голямата звезда на YouTube “захапа” Илон Мъск
3. Потенциалът на Изкуствения Интелект в Gaming Индустрията

Тагове: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Editor @ DevStyleR