29 април, 2024

Uber въвежда нови функции, насочени към решаване на проблемите с несправедливите деактивирания, с които често се сблъскват шофьорите, които превозват пътници, както и доставчиците.

Технологията, която Uber въвежда на територията на САЩ ще идентифицира пътниците или клиентите на Uber Eats, които постоянно дават лоши оценки или отзиви с цел да получат обратно парите си. В публикация в блога на компанията се казва, че твърденията на тези клиенти няма да бъдат вземани предвид при вземането на решения за оценка или деактивиране на профилите на шофьорите.

Компанията също така разширява и своя център за преглед в приложението, за да предостави на шофьорите и куриерите повече информация за причините за деактивиране на профила им, да им позволи да поискат преразглеждане на решението и да споделят допълнителна информация, например аудио- или видеозаписи.

Миналата година Uber въведе функция за аудио записи за шофьори и пътници в цялата страна. Компанията също така започна пилотно въвеждане на видеозапис и заяви в понеделник, че ще разшири пилотния проект за шофьори на iOS в десетина града в САЩ, включително Атланта, Денвър, Далас, Минеаполис и избрани шофьори в Лос Анджелис.

Не пропускайте подробности около новината на DevStyleR.ioUber Introduces Measures Against Unfair Treatment of Drivers

Гледайте Втори Епизод “ИТ Индустрията във Варна – Компании, Кариера, Бъдеще” от документалната поредица The BIG TECH на DevStyleR.

Слушайте новия подкаст на DevStyleR “Може ли да се доверим на Cloud Provider”.

Следвайте ни във Facebook, Instagram, LinkedIn и YouT ube.

Прочетете Още:
1. Linux Foundation Създава Нова Фондация с AWS и Intel
2. Качествен Работодател е Работодател, на Който му Пука за Хората
3. Предизвикателствата пред Инженерния Мениджър: Как се Преодоляват?

Тагове: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Editor @ DevStyleR