3 май, 2024

“Стартирах кариерата си като Incident Lifecycle координатор в един прекрасен мониторинг екип. Бях изключително впечатлена от възможностите за обучение и всичко, което предлага компанията на служителите, макар и новопостъпили. Ето защо реших да се възползвам от възможността да се уча, да надграждам себе си и да се развивам именно в тази компания”, казва Наташка Георгиева, Service Manager в DXC Technology във втория епизод на The B(i)G TECH.

Наташка споделя и за подкрепата, която компанията оказва на своите служители, които искат да се развиват в професионален план. “Стига да имам желанието, лидерите, с които работя в DXC Technology ще осигурят на мен и на всеки един служител, който иска да го направи, поле от тулове, от кариерни възможности, от необходимите обучения за целта и всичко останало, което е необходимо, за да може човек да се реализира точно там, където иска”.

The B(i)G TECH е уникална продукция за България, посветен на ИТ индустрията у нас.

Може да гледате втори епизод от The B(i)G TECH тук.

Слушайте новия подкаст на DevStyleR “Може ли да се доверим на Cloud Provider”.

Абонирайте се за DevStyleR, за да получите достъп до всички специални издания и да бъдете сред първите, които могат да се възползват от професионални обучения, уебинари, отстъпки за събития и други. Абонирай се Безплатно ТУК.

Следвайте ни във Facebook, Instagram, LinkedIn и YouTube.

Прочетете Още:
1. От Правец 8 в Детската Градина до Custom Development Manager в Milestone Systems
2. 7 Неща, които Трябва да Направите Преди да Стартирате TECH Бизнес 
3. Ивайло Христов: При Нас Професионалното Развитие на Колегите е от Изключителна Важност

Тагове: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Editor @ DevStyleR