22 юли, 2024

ИТ компаниите се включват в благотворителни инициативи целогодишно. Някои набират средства, други даряват за различни кампании. По време на пандемия нещата се случват малко по-различно, обаче.

Служителите на DHL ESS, например всяка година подпомагат домове за деца в неравностойно положение, като купуват картички изработени от децата като парите отиват за техните нужди.

Една от последните инициативи, в които Bosch.IO и Anakatech, се включват е “Осинови кошер”, чрез което подпомагат не само пчелите, които са изключително важни за природата, но и български производител на мед.

Telus се включват в 6 различни каузи тази година, чрез своята кампания Telus Days of Giving, по които си партнират с няколко различни организации. Каузите са свързани със семейства, които са пострадали от COVID- кризата, осигуряват хранителни продукти на хора с тежки заболявания, както и на техните деца и много други.

От Software AG пък участват в 2 кампании на НПО “Операция: Плюшено Мече”, в една от които са закупили, опаковали и изпратили подаръци за децата от Център за социална рехабилитация и интеграция „Света Анна“, гр. Карнобат.

Modis тази година организира вътрешен Коледен базар, за който служителите им могат да дарят предмет изработен лично от тях или вещ, която не ползват, която впоследствие се купува на търг от колегите им. Със средствата, които ще наберат ще помогнат на семейство в неравностойно положение.

От Documaster, пък заявиха, че по предложение на служители, имат практиката целогодишно всеки от тях да представя каузи, които смята да подкрепи. Така имат достъп до повече и по-разнообразни инициативи, които да подкрепят заедно. Фирмата стои зад тезата, че всяка благотворителна инициатива се прави заради благото на бенефициента, а не заради благото на дарителя. Затова политиката им е да не афишират подобна дейност.

Тагове: , , , , , , , , , , , , , , , , ,