19 април, 2024

Amazon обяви ключово партньорство с MGM, съобщиха от технологичния гигант. MGM притежава една от най-големите библиотеки в света на филмово и телевизионно съдържание, включително филмовите франчайзи на Bond and Rocky, както и поредицата Fargo, Vikings и The Handmaid’s Tale. На практика MGM мигрира своята библиотека със съдържание и критични натоварвания от SAP към AWS, за да захранва медийната си верига за доставки, както и да поддържа правата си върху съдържанието и процесите на разпространение. Работейки на AWS, MGM ще разпространява съдържание на множество платформи бързо и мащабно.

MGM разполага с една от най-големите библиотеки в света за първокласно филмово и телевизионно съдържание и ние правим иновации в облака, за да подобрим начина, по който предоставяме това обширно, богато съдържание на дистрибуторите по целия свят, използвайки мащабируеми архитектури, базирани на микроуслуги“, каза Дъг Русо, изпълнителен вицепрезидент и главен технологичен директор на MGM. „AWS ни дава гъвкавост, мащабируемост, надеждност и сигурност, за да доставяме първокласно съдържание на клиентите чрез интелигентни и автоматизирани решения за веригата на доставки. Новият ни “cloud-based” начин на предоставяне на медия ще ни даде по-голяма видимост на притежаваното съдържание, способността да информираме по-добре нашите екипи за продажби и по-бърза обработка на лицензионните сделки, която ще ни помогне да предоставим повече съдържание на зрителите и да развием нови възможности за приходи.“

Прилагането на “machine learning” услуги, като Amazon Rekognition (услугата на AWS, която добавя интелигентен анализ на изображения и видео към приложенията), ще позволи на MGM да анализира съдържание, както и да създава и свързва конкретни видеокадри с метаданни. Това ще улеснява партньорите на MGM да намират и лицензират филми и телевизионни предавания. В допълнение, MGM ще използва услуги за анализ на AWS като Amazon EMR (водещата в индустрията услуга за големи данни в AWS за обработка на огромни количества данни с помощта на инструменти с отворен код) и услуги за “machine learning” като Amazon SageMaker (услугата на AWS, която помага на разработчиците и анализаторите на данни, внедряват модели за “machine learning” бързо в облака). Това е нужно за да могат да прогнозират търсенето в своята библиотека със съдържание.

Тагове: , , , , , , , , , ,