19 април, 2024

На 16-ти юни 2020 година сдружение „Тук-Там“ обяви новата си онлайн платформа и визуална идентичност. Платформата обединява всички дейности и проекти на организацията и създава възможности на всички членове на общността да се свързват директно помежду си, да инвестират средства и време в каузи, в които вярват и така да влияят положително на България, където и да се намират.

Тук-Там се стреми да изгради най-голямата мрежа на българи по света, която позволява на потребителите и членовете да са свързани едни с други и с България от всяка част на света. Тук-Там предоставя ясно и интуитивно структурирана информация, подкрепа за вземане на решения по отношение на професионално развитие, заминаване в чужбина и връщане от чужбина, както и принадлежност към общност със споделени ценности и каузи и възможности за принос.

Ние все повече възприемаме България не само като тези 111,000 кв.км, а като българите и общностите ни навсякъде по света. Технологиите ни позволяват да мислим за глобална свързаност и една общност, а Тук-Там подпомага този процес. Така можеш да останеш свързан с България, да участваш и да допринасяш, дори да си далеч„, сподели Христо Бояджиев, основател на Тук-Там. „Голямата цел пред Тук-Там е да събере българите тук и по света в една мрежа и да им помогне като една голяма общност да фокусират енергията си в ясна посока”, добави той.

Платформата предоставя възможности в четирите основни направления, върху които Тук-Там се фокусира: живот, работа, образование и общност. Онлайн потребителите и членовете ще намерят актуална и полезна информация за живота и кариерните възможности в България, обяви за работа и профили на водещи компании. Ще имат достъп и до събития, новини, интервюта, вдъхновяващи истории и авторски статии. Налична е и информация за стипендии, а в бъдеще ще предлага и данни за университети и специалности, съвети от други членове на общността, както и курсове. Най-вече платформата на Тук-Там дава възможност за нови професионални и приятелски контакти и свързаност с други българи по целия свят.

Визуалната идентичност на организацията също се променя, отразявайки еволюцията в развитието ѝ. Разработена от творческо студио normal, тя обединява разнообразните направления и комуникационни активности на организацията под една обща концепция, с консистентна и разпознаваема визия и тон.

 

Тагове: , , , , , ,