ServiceNow пусна много нови актуализации на Now Assist. Assist във Virtual Agent е функция, която позволява на потребителите да създават и внедряват свои собствени чатботове.
“Клиентите ни са изправени пред все по-сложна и конкурентна динамика в различните индустрии, а изкуственият интелект е ключът към по-бързото изпълнение, по-интелигентното вземане на решения и по-голямата гъвкавост на бизнеса”, каза Си Джей Десай, президент и главен оперативен директор на ServiceNow.
ServiceNow е добавила и поддръжка за въпроси и отговори в управлението на знанията и многопосочни разговори, които позволяват на клиентите да предоставят допълнителен контекст в рамките на чата.
Кои са останалите актуализации можете да разберете на DevStyleR.io – ServiceNow Updates Portfolio with Generative AI
Гледайте Втори Епизод “ИТ Индустрията във Варна – Компании, Кариера, Бъдеще” от документалната поредица The BIG TECH на DevStyleR.
Слушайте новия подкаст на DevStyleR “Може ли да се доверим на Cloud Provider”.
Следвайте ни във Facebook, Instagram, LinkedIn и YouTube.
Прочетете Още:
1. В Миналото Успях да Променя Живота на Няколко Души в Положителна Посока
2. За да си Успешен Инженер Трябва да си Отворен към Новите Технологии
3. Amazon Съкращава 180 Работни Места от Звеното си за Игри