29 април, 2024

ServiceNow пусна много нови актуализации на Now Assist. Assist във Virtual Agent е функция, която позволява на потребителите да създават и внедряват свои собствени чатботове.

“Клиентите ни са изправени пред все по-сложна и конкурентна динамика в различните индустрии, а изкуственият интелект е ключът към по-бързото изпълнение, по-интелигентното вземане на решения и по-голямата гъвкавост на бизнеса”, каза Си Джей Десай, президент и главен оперативен директор на ServiceNow.

ServiceNow е добавила и поддръжка за въпроси и отговори в управлението на знанията и многопосочни разговори, които позволяват на клиентите да предоставят допълнителен контекст в рамките на чата.

Кои са останалите актуализации можете да разберете на DevStyleR.ioServiceNow Updates Portfolio with Generative AI

Гледайте Втори Епизод “ИТ Индустрията във Варна – Компании, Кариера, Бъдеще” от документалната поредица The BIG TECH на DevStyleR.

Слушайте новия подкаст на DevStyleR “Може ли да се доверим на Cloud Provider”.

Следвайте ни във Facebook, Instagram, LinkedIn и YouTube.

Прочетете Още:
1. В Миналото Успях да Променя Живота на Няколко Души в Положителна Посока
2. За да си Успешен Инженер Трябва да си Отворен към Новите Технологии
3. Amazon Съкращава 180 Работни Места от Звеното си за Игри

Тагове: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Editor @ DevStyleR