28 април, 2024

Фондацията Prager University, известна като PragerU, консервативна застъпническа група закупи реклама в X (Twitter) като част от маркетингова кампания на стойност 1 млн. долара за популяризиране на своя поляризиращ филм “Детранс”: Опасностите, които крият грижите за утвърждаване на пола”.

В новият документален филм на PragerU млади хора, които са се отказали от радикално лечение за смяна на пола, което са получили като непълнолетни, обсъждат това, което описват като фалшиви обещания и в крайна сметка “трагични” последици от така наречените “грижи за утвърждаване на пола”.

Критиците определят рекламирането на тази продукция в платформата като промяната на X към популяризиране на по-консервативни и по-крайни възгледи, след като Илон Мъск закупи платформата и премахна много от политиките, които забраняват реклами, популяризиращи анти-ЛГБТК възгледи или дезинформация, възстанови акаунти, които предишното ръководство на Twitter беше спряло заради анти-ЛГБТК тормоз, и сподели анти-транс видео от собствения си акаунт.

Крейг Стразери, главен маркетинг директор на PragerU, посочва Мъск като част от причината, поради която групата с нестопанска цел рекламира на X.

Крейг Стразери, главен маркетинг директор на PragerU посочва Мъск като част от причината, поради която групата с нестопанска цел е избрала да рекламира документалния филм именно в тази платформа.

“Решихме да изберем X, защото това е чудесна възможност да достигнем до огромна аудитория за опасностите от грижите за утвърждаване на пола, като се има предвид, че X е една от най-малко цензурираните социални медийни платформи благодарение на Илон Мъск”, каза Крейг Стразери, предаде NBC News.

Според него това ще даде повече гласност по тази тема, която често пъти бива ограничавана с цензура. “Това ще даде възможност на милиони хора да чуят важни разкази от самите детрансформиращи се лица, много от които са били цензурирани, защото житейският им опит не потвърждава разказа на мейнстрийм медиите.”

PragerU също така рекламира своя документален филм в Meta и Google. Организацията твърди, че е искала да рекламира продукцията и в YouTube, който е част от Google, но ѝ е било отказано.

Повече подробности може да прочетете на DevStyleR.ioX Releases $1 Million Ad Promoting Documentary Anti-Trans Film

Гледайте Втори Епизод “ИТ Индустрията във Варна – Компании, Кариера, Бъдеще” от документалната поредица The BIG TECH на DevStyleR.

Слушайте новия подкаст на DevStyleR “Може ли да се доверим на Cloud Provider”.

Следвайте ни във Facebook, Instagram, LinkedIn и YouTube.

Тагове: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Editor @ DevStyleR