Скъпите вещи не са най-големият мотиватор в работата, но са един от основните. Това показват резултати от анкетата „Скъпите (материални) неща мотивират ли Ви в работата?“, която DevStyleR пусна в LinkedIn.
Десетки потребители се включиха в анкетата, а отговорите са доста оспорвани.
40% от участниците отговарят, че материалните неща ги мотивират “донякъде”.
33% пък от хората, включили се в анкетата отбелязват, че скъпите неща не ги мотивират.
27 % от отговорилите са категорични, че материалните вещи напълно ги мотивират в работата.
Нито един от участниците обаче не е посочил отговора “Категорично НЕ”.
Предпоставка за създаването на анкетата бе ироничното и негативно отношение от страна на dev обществото у нас към новите очила за обогатена реалност Apple Vision Pro, които тех гиганта пусна наскоро, а “скандалната” им цена се превърна в по-обсъждана тема от всяка друга.
Изглежда цената на скъпите продукти у нас не се радва на положително отношение от страна на потребители.
А вас мотивират ли ви скъпите вещи? Ако искате да изразите мнение по темата, пишете ни на [email protected].