Новата реалност, в която живеем през последната година, се оказа благодатна почва за развитие на иновации в търговията и обслужването. Всички бизнеси се променят, за да осигурят безопасност и комфорт на своите клиенти. Банките не правят изключение и Пощенска банка е ярък пример за това като успешно слива дигитални технологии и банкиране в един продукт, който предлага съвършено клиентско изживяване. Именно дигиталните й постижения бяха оценени високо от престижния конкурс World Finance Digital Banking Awards 2020 на авторитетното издание World Finance Magazine. Банката спечели отличия в две категории: „Най-добра дигитална банка“ (Best Consumer Digital Banks, Bulgaria) и „Най-добро приложение за мобилно банкиране“ (Best Mobile Banking Apps, Bulgaria).

В края на миналата година Пощенска банка стартира първия си Онлайн център за жилищно кредитиране, с чиято помощ получаваш необходимото финансиране за ново жилище максимално лесно и комфортно. Необходимостта от посещение на банков клон е намалена до абсолютен минимум. Което значи – край на досадното чакане, опънатите нерви и вечната надпревара с времето. Всичко започва със запазване на удобен за теб час за видео консултация. Имаш експерт от Пощенска банка на свое разположение в рамките на час. Подобни видео консултации са достъпни по време на целия процес по кандидатстване. Получаваш индивидуалната си оферта, становището за кредит, пазарната оценка на имота и разменяш всички необходими документи онлайн, от удобството на дома, офиса, по време на оглед на имот.

Нашата банка върви уверено по пътя на иновациите и успешно се трансформира, защото във фокуса ни е клиентът. Искаме да предложим най-доброто възможно банково изживяване, искаме на нашите клиенти да им е лесно, спокойно и удобно и да пестим най-ценния им ресурс – тяхното време. През последната година дигитализацията се превърна в необходимост и Пощенска банка успя бързо да направи „дигитален“ скок в основните си направления. Това се получи благодарение на години усилена работа по пътя на иновациите. Друга ключова дума през изминалата, а и през тази година е „дом“. Домът вече се асоциира с нови функции, отговаря на нови наши потребности. Нашият онлайн център за жилищно кредитиране е поредната логична стъпка в това да сме полезни на клиентите си. Да получиш финансиране за ново си жилище никога не е било толкова лесно и удобно“, коментираха от Пощенска банка.

Иновациите и стремежът към постоянно усъвършенстване са във фокуса на финансовата институция. В началото на годината отвориха врати и уникалните Premium Banking центрове за най-високия сегмент клиенти на банката. Те съчетават високотехнологичен дизайн, лукс, уютна конфиденциална обстановка и безкомпромисни стандарти на обслужване, за да създадат ексклузивно клиентско изживяване. Всички клиенти, които ползват услугата Premium banking, имат възможност да провеждат и видео срещи със своя личен банкер. В навечерието на своята 30-годишнина Пощенска банка предложи поредната иновация на кръга от своите най-специални клиенти: Mastercard UNIVERSE, първата метална кредитна карта. Зад впечатляващия й дизайн се съдържа още по-впечатляващ пакет от предимства и привилегии, които идеално се вписват в динамичното ежедневие на модерния човек.

Повече информация за новия онлайн център и за различните продукти за жилищно кредитиране на Пощенска банка, за новите Premium Banking центрове и кредитната карта Mastercard UNIVERSE можете да получите на www.postbank.bg. 

Тагове: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
img alt
img alt