Базираната в Канада компания за управление на социални медии Hootsuite и агенцията за социални медии We are Social, публикуваха своя годишен доклад за цифровите тенденции в САЩ за 2021 г., обхващащ потреблението в социални медии. Става ясно, че 4.2 милиарда от населението на света е активно в социалните медии – ръст с 490 милиона (13.2%) в ставнение с януари 2020 г. В САЩ 72,3% от общото население използва някаква форма на социални мрежи. Facebook напълно доминира в списъка на най-използваните платформи с 2,74 милиарда потребители, последван от YouTube от 2,291 милиарда. Потребителите ще прекарат общо време от 420 милиона години използвайки социални медии през 2021 година.

Броят на потребителите на социални медии в САЩ се е увеличил с 10 милиона (+ 4,3%) между 2020 и 2021 г. – без съмнение този резултат се дължи на пандемията. Почти всички (97,2%) имат достъп до социалните медии от своите мобилни телефони.

Американците прекарват средно 17,7 часа на месец във Facebook в сравнение с 21,5 часа на месец в TikTok и 7,5 часа в Instagram. YouTube е най-гледаното приложение за стрийминг със средно 23,1 часа на месец на потребител.

Най-много време в интернет се прекарва през мобилните устройства – над два часа на ден и средно по седем акаунта в социални медии на потребител. Тук е редно да се отбележи, че Facebook изцяло доминира в тази област, като държи четирите най-добри слота за месечни актирни потребители.

След социалната мрежа се нареждат WhatsApp, Messenger и Instagram. Петото място е за Amazon, а след това Twitter, Netflix и TikTok. Последната платформа дори води и в класацията за изтегляния през 2020 г., като потребителите са на 99.7% между 16 и 64 години.

Друга любопитна цифра, говореща много за необходимостта от комуникация, е че 97% от американците имат мобилен телефон, а само 4% от тях са с по-стара версия. Всички останали използват услугите на смартфони.

 

Тагове: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
img alt
img alt