26 април, 2024

Българската туристическа платформа Quendoo успешно затвори сделка за финансиране в размер на 750 000 евро от Vitosha Ventures, фонд за дялови инвестиции, подкрепян от Фонда на Фондовете.

Quendoo e дигитална платформа, която дава възможност на собствениците на ваканционни имоти и хотелиерите да контролират и управляват резервации, разплащания, наличности и канали за маркетинг. Те могат през един единствен дашборд да синхронизират наличности и цени в различни канали за маркетинг, да получават резервации и плащания, както и да максимизират приходите си чрез увеличаване на дела на директни резервации.

Компанията оперира от пет години на пазарите в България, Румъния и Гърция и е собственост на peer-to-peer платформата за резервации arendoo.com. Инвестицията бележи началото на програма за ускорен растеж, като компанията възнамерява да предложи нови продукти и да отвори 30 нови работни места до края на 2022 г. в офисите си в София и Варна.

„Quendoo e българска компания, която има амбицията да играе съществена роля в дигиталната трансформация на туристическия сектор в региона. Хотелиери и собственици на ваканционни имоти са принудени да използват различни комбинации от софтуерни инструменти, за да поддържат адекватно онлайн присъствие. Тези инструменти са в много случаи трудно съвместими, скъпи и трудни за управление. Quendoo предлага решение, интегриращо основните за туристическия сектор дигитални инструменти, което увеличава неимоверно ефективността на управление на туристически обекти“ – заяви Горян Върбанов, съосновател на компанията.

Quendoo дава възможност на хотелиери и собственици на ваканционни имоти бързо и лесно да създадат професионален уеб сайт с всички необходими функционалности за управление на наличности, резервации и разплащания. В същото време каналният мениджър на Quendoo синхронизира, цени и наличности с множество платформи за маркетинг и резервации. Платформата позволява и ефективно управление на каналите за маркетинг. Във всеки един момент дадена платформа за резервации може да бъде включена или изключена с цел минимизиране на разходите за комисионни и увеличаване на приходите от резервации.

Тагове: , , , ,