Slack претърпя глобално прекъсване в понеделник, след като повечето хора се върнаха на работа след новогодишна почивка.
„Нашият екип в момента разследва и съжаляваме за евентуални проблеми, които това може да причини“, заяви Slack, компанията която миналата година достигна 12 милиона потребители.
Това е поредният технологичен бъг, който показва колко разрушителни могат да бъдат техническите трудности, когато милиони хора зависят само от няколко услуги, за да работят и учат от вкъщи по време на пандемията. Сървърите на Google паднаха през декември, като хората в няколко държави за кратко не успяха да получат достъп до своите акаунти в Gmail, до видеоклипове в YouTube и до своите онлайн документи по време на прекъсването. През август сървърите на Zoom се сринаха, точно когато много ученици започнаха учебната година у дома. А през септември услугите на Microsoft прекъснаха работата си в продължение на пет часа.
Оплакванията не спираха, понеже четири часа след началото в Ню Йорк, все още имаше прекъсвания.
Сривът идва около месец, след като Salesforce.com обяви, че ще придобие Slack за 27,7 милиарда долара.