6 октомври, 2022

Магдалена Вълчева (Илиева) е HR Specialist в компанията Astound Commerce и се занимава в областта на човешките ресурси и привличането на талант вече повече от 10 години. Според нея една компания трябва да е много точна относно предоставянето на ключовите си послания на пазара, като работодателската марка е от сериозно значение, както за развитието, така и за привличането на правилните хора.

Какво се крие зад дефиницията “ТОП Софтуерна Компания”?

Можем да измерим успеха на всяка компания по нейните постижения, резултати, непрекъснатото развитие в сравнение с пазарните ѝ конкуренти. TOP Software Company е тази, която постига целите си, изпълнява всички задължения към клиентите и служителите си и има доказана репутация.

Какво определя една компания от софтуерния бранш като успешна?

Първо, нека отговорим на въпроса кое е най-важното за софтуерната компания: хората или технологиите? Можем да имаме първокласни бизнес идеи или модерни технологии, най-добрите процеси, но без екип от професионалисти, които ще работят с всички тези системи и инструменти, е трудно да постигнем желания успех. Astound Commerce е компания управлявана от хора и инвестирането в тях и развитието им е от изключително значение. .

Може ли в България да се развива успешен бизнес? Защо? Какви са плюсовете и минусите?

Astound Commerce е глобална компания с инженерни центрове в шест държави, включително и България. През 2016 година мениджмънтът ни избира Варна като място за откриване на офиса ни, за да бъдем по-близо до нашите клиенти на европейския пазар.
Варна има голям потенциал за технологични компании. В града има университети, международно летище и редица IT компании. Много студенти с техническо образование решават да останат, а все повече искат да се върнат във Варна, защото градът е удобен както за работа, така и за живот.

Цялото интервю с Магдалена Вълчева (Илиева) предстои да излезе в специалното издание на DevStyleR „ТОП Софтуерните Компании“, за което можете да се абонирате безплатно. 

    Тагове: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,