Въпреки че Китай беше водещ в гейминг индустрията, в последно време по-предпочитана дестинация е Индия.  Фирмите за гейм разработка в Индия, предоставящи услуги за програмиране, изкуство и анимация, са в глобално търсене, тъй като световните издатели на игри се стремят да възлагат работа, за да намалят разходите и да спазят крайните срокове. Това също увеличи търсенето на квалифицирани специалисти за разработване на игри в Индия. В момента сферата на онлайн игрите се покачи по целия свят благодарение на блокирането и ограничаването на мобилността.

Работата по разработване на игри, която се възлага на нас, нарасна с почти 25-30% за период от 2-3 месеца. При нас идват не само съществуващи клиенти, но и нови клиенти, особено от Япония„, казва Манвендра Шукул, главен изпълнителен директор на Lakshya Digital, компания за създаване на игри, базирана в Делхи.

Издавайки новото търсене на онлайн игри, много компании за мобилни игри искат да изстрелят продуктите си на пазара, докато големите, които стоят зад AAA заглавия, искат да гарантират, че игрите им не се забавят.

С пълна сила се работи от вкъщи. Много компании за игри намират аутсорсинга за по-доходоносен. Аутсорсингът отвъд границите им дава предимство да намалят разходите„, каза Раджан Навани, президент на Индийското общество за видео игри.

Въпреки че Китай е водещ в индустрията за създаване на игри, последните геополитически събития доведоха до нарастващо предпочитание към Индия. Според Шикул, на пазари като Япония, последните проблеми с Китай са изиграли роля в решението на много фирми да се въздържат от аутсорсинг в Китай в полза на индийските компании. Нарастващото търсене създаде нови възможности за работа на специалисти от Индия. Lakshya Digital, която в момента има екип от 500 души, планира да наеме до 70 души повече през следващата година. Също така големи студиа в Индия също разширяват екипите си.

 

Тагове: , , , , , , , ,
img alt
img alt