След като се появиха съобщения за промяна на палитрата, Facebook потвърди пред SocialMediaToday, че тества dark mode в мобилните си приложения. В момента функцията е достъпна само за “малък процент” потребители по целия свят, според говорител. След като обявиха на F8 2020, че ще сменят дизайна на социалната мрежа, представиха dark mode през май, като няма информация до момента в блога за разработчици.
Компанията вече въведе dark mode на редица приложения, включително Instagram, Messenger и WhatsApp. Не е сигурно защо основното мобилно приложение е последно, но SMT отбеляза, че Facebook има огромен брой потребители (3 милиарда са активни в различните му приложения на месечна база). Би имало смисъл Facebook да бъде предпазлив при пускането на dark mode в основното си приложение, когато някакви грешки или проблеми с дизайна могат да засегнат голяма част от аудиторията му.
Потребител на Facebook, който сподели изображение на Facebook dark mode в Twitter, очевидно използва първата бета на iOS 14. Ако Facebook наистина не разшири разпространението на тази актуализация, това ще се окаже още едно разочарование. за тези фенове, които искат потребителския интерфейс за приложението си във Facebook.
So I have dark mode on Facebook now. 😍 #darkmode #facebook #iOS14 pic.twitter.com/AuC5uYoMJ2
— Utopiaaaaaa👽🛸🔥 (@YeezyCraig) June 26, 2020