На 16 юни DevStyleR проведе уебинар на тема “How to keep software developers happy?”. Гостите отговаряха на множество въпроси, пристигащи от наброяващата над 1000 души аудитория. И ето, че един въпрос прикова вниманието на всички – при това с усмивка. Има ли разлика в това как една компания поддържа разработчиците и QA специалистите щастливи? Ето и какъв отговор бе даден.

Станко Методиев, CTO на DevriX, сподели, че в неговата компания QA екипът е изключително доволен, когато кара разработчиците “да страдат”, защото преглеждат всеки един дребен детайл в търсене на бъг. Според него е добър вариант да се създава “здравословна конкуренция” между екипите – игра, която би била доста интересна за всички.

“Двата екипа, QA и Devs така или иначе са в постоянен спор, който няма край. Поради тази причина е много по-добре те да бъдат провокирани по ползотворен и градивен начин, и битката помежду им да се конвертира в приятна и приятелска конкуренция, която да работи за всички,” сподели Станко Методиев.

Според него, би било интересно за всички ако се поставят предизвикателства, като например, отделът разработчици да напише код без бъгове или с до определен брой такива. Същевременно, от страната на QA служите може да се постави таргет, който трябва да бъде достигнат. По този начин целият процес би се трансформирал в закачлива форма, което би намалило напрежението между отделите.

Тагове: , , , , , , , ,
img alt
img alt