26 април, 2024

В своя официален блог, Google Chrome обявиха, че ще започнат да ограничават излизащите по-време на сърфиране реклами. Причина за това е, че някои от тях използват значително количество системни ресурси и натоварват мрежата. При достигане на съответния лимит, автоматично ще се преминава към страница, която алармира за наличието на грешка. В ограничението попадат всички реклами, които извършват операции с по-високо натоварване за процесора. Много от изскачащите прозорци често ни пречат и не ни позволяват свободното сърфиране в мрежата.

На мястото на рекламата, ще излиза празен прозорец, който ще информира  потребителите, че там е имало такава и е изразходвала прекалено много системни ресурси. Рекламите, които използват 4MB от мрежовите данни или тези, които се появяват на всеки 30 секунди, са “тежки” и водят до пренатоварване на процесора, което пък забавя цялостно оперативната работа на машината. Google Chrome ще въведе по-сигурна система за тяхното блокиране до края на август.

Тагове: , ,
Author