25 април, 2024

AI и IoT стават все по-важни в хранително-вкусовата промишленост. В Северна Америка няколко компании започнаха да използват технологиите, за да създават новите си вкусове. Дори някои от най-големите брандове за бира в Европа наложиха използване на изкуствен интелект от Microsoft.

Много стартъпи преминаха от ветерани в създаването на домашна крафт бирата към високотехнологични фирми. Една от тези фирми е Sugar Creek Brewing, които са интегрирали AI и IoT, за да подобрят качеството на всяка бира и да увеличат промишлеността на компанията. Те използват технологии от IBM, заради която дори спестиха над 10 000 долара.

Данните в тези компании се обработват с AI алгоритъм и след това пивоварът решава как да промени изходите. Вместо да сменя пивоварството, изкуственият интелект дава идеи как да се вземат решения въз основа на обратната връзка с клиентите или просто да добави повече възможности за служителите на компанията. В бъдеще би било възможно да поръчате бира на базата на рецепта, съобразена с вашите лични предпочитания.

Изкуственият интелект навлиза в толкова много части от нашия живот, без ние дори да го осъзнаваме. Има пивоварни, които използват IoT за подобряване на производството на бира от години, но обработката на данни при взимане на решения с възможност за персонализирани заготовки прави AI-бирата определено интригуваща. Наздраве!

IntelligentX: The World’s First Beer Brewed by AI from IntelligentX on Vimeo.

Тагове: , , ,