Samsung Electronics откри 29-тия си pop-up магазин в района Гангнам в Южна Корея и представи три иновативни модела телевизори. “The Sero”, “The Serif” и “The Frame” са звучните имена на нестандартните решения, които изглеждат като картини в музей.
Според официалния NewsRoom на Samsung магазините, в които са представени новите идеи работят на принципа на представяне на нови продукти, които да отговарят на разнообразните изисквания на клиентите. Истински фурор в медиите предизвика представянето на модел “The Sero” – вертикален телевизор и идея, която според Хан Джон-хий, президент на видео дисплей бизнеса на Samsung, “олицетворява предпочитанията на милениумите”, постоянно гледащи видео съдържание на телефоните си. Решението се базира на факта, че по-голямата част от мобилното съдържание е във вертикална форма, като сега е възможно да се синхронизира екранът на мобилното устройство и вертикалния екран на телевизора чрез една проста функция, базирана на NFC.
И понеже животът не е само видео съдържание, когато разглеждате снимки, поглеждате просто часа или слушате музика, телевизорът от нов вид може да се превърне в уникална част от вашия интериор, а допълнителните му функционалности за улеснение на живота могат да бъдат регулирани чрез вградения микрофон на AI платформата за управление Bixby.
Накратко за другите два модела:
“The Serif” – продукт, дело на френски мебелен дизайнер, чиито първи вариант наподобява на серифната “I”. В него е вкарана и функцията “Magic Screen”, която прави интериора на дома смарт чрез показване на времето или изображения на екрана, когато не гледате телевизия.
“The Frame” – нова концепция на телевизор, напомнящ на рамка, която в “Art Mode” може да излъчва в мега високо качество снимки или картини и да превърне хола ви в художествена галерия. Спестете си висенето на опашки в музеи! Свръхреализмът на идеята на компанията се постига чрез специална функция за регулиране на цвета спрямо заобикалящата светлина и способност за запазване на текстурата на платното. Едно абониране за “Art Store” презентира по цял ден световни шедьоври на изкуството в уюта на дома ви.
Какво предстои? От Samsung Electronics планират да отворят още един pop-up магазин с името “New Look” на 4 нива – подземен етаж с галерия и картини презентирани от модел “The Frame”, първи етаж с представяне на интересно съдържание с “The Vertical”,втори етаж, посветен на известни артисти и брандове, както и трети етаж за събития.