19 април, 2024

Интервю с Васил Стумбов, CEO на Anakatech, за развитието на една от водещите гейминг компании.

Anakatech беше сред спонсорите на конференцията CodeMonsters. Кобрандираните раници, които се раздадоха на събитието станаха своеобразен хит. Какво ви подтикна да изберете този начин за популяризиране?

Опитът ни с конференции е показал, че голяма част от раздаваните брандирани материали биват използвани еднократно или не се използват в последствие. Раниците са нещо, което ако е изработено добре и е удобно, ще бъде използвано повече от веднъж. По този начин успяваме да разпространяваме името на компанията не само в рамките на конференцията, но и в последствие. Дори месец след конференцията приятели и служители ни информират, че са забелязали раниците на много места из София, което само по себе си потвърждава решението ни да се спрем на тях като избор.

С какво ви изненадаха посетителите на CodeMonsters – вие участвахте и с щанд?

По време на двата дни имахме организирани в обедната почивка тестове, които провокираха много дискусии и разговори. Посетителите ни изненадаха точно с това желание да разберат логиката и да открият правилните отговори.

Разкажете малко повече за Anakatech. По какви проекти работите? Какви технологии използвате?

Ние сме продуктова компания, фокусирана върху разработването на гейминг платформи и игри за тях, предимно Slot machines и  Scratch cards. Осъществяваме цялостния процес и необходими функции от разработката, тестването, намиране на нови потребители и последващият контакт с клиентите. Използваме актуални технологии като при разработването на игрите, основно е HTML5. Проектът, с който се занимава R&D екипа в България е свързан с изграждането на нова платформа, покриваща вътрешните ни процеси. За него се използват различни технологии – за frontend разработката основно е AngularJS и в по-слабо съотношение: React, Redux и node.js. Backend технологиите, които се използват са Java със Spring Framework, а за автоматизираните тестове сме се спрели на Cucumber.

Какви успехи ви донесе изминаващата 2017г.?

2017г. е изключително важна за Анакатек и особено за офиса в България. Освен че годината е рекордна по отношения на основните бизнес показатели, бяха създадени и пуснати към потребителите рекорден брой игри които се радват на очакван успех. Благодарение на усилията на нашият екип в отдел ЧР и външните ни партньори, успяхме да положим основите на ИТ отдела в София, наемайки най-добрите кадри в отделните специалности. Компанията се развива и расте, трябваше да помислим за нов дом който да отговаря на амбициите ни и това се случи след като успяхме да си осигурим договор за наем в една от най-престижните сгради в центъра на София. Не на последно място, компанията придоби лиценз за оператор и доставчик на платформи в един от най-конкурентните но и регулирани пазари в Европа. Този лиценз ще предостави възможност за отваряне не само на нови работни места но и на нови позиции, което е важно и за развитието на специалистите в България. Като цяло, изпращаме 2017 г. с чувство за много добре свършена работа и знаем че най-доброто предстои в развитието на компанията.

Какво да очакваме от Anakatech през 2018г.?

Mного важно за нас през 2018г. ще бъде да завършим наемането на специалисти в ИТ екипът, което ще ни позволи да поемем по-голямата част от развойната дейност на компанията в София. Освен това се очаква да стартираме и нашата игрална платформа за В2В, това е съвсем нов бизнес, насочен не към крайния клиент, а към операторите. Амбицията ни е по-голямата част от процесите, както и вземането на решения в ежедневието да се случва в София. По този начин смятаме че хората в Анакатек ще могат да получат по-голямо удовлетворение от работата си. Нашият бизнес вече е много регулиран в Европа, така че предстои също и много работа на юридическия фронт. Като цяло имаме намерение да трансферираме повече специалности и ноу-хау към офиса в София, да наемаме хора и да ги обучаваме тъй като намеренията ни са дългосрочни.

Тагове: , , , , , , , , , , , , , , ,

0 Коментари

Напиши коментар