Изпълнителният директор на CrowdStrike обеща „пълна прозрачност“ относно проблема, предизвикал глобалния ИТ срив, за който се твърди, че е причинен от софтуера на компанията.
Според изявление на уебсайта на компанията
“CrowdStrike ще предприеме стъпки, за да предотврати подобно нещо да се случи отново.
Според висшия мениджър екипът на цялата компания е мобилизиран да помогне за справяне със ситуацията.
Но, разбира се, е по-лесно на думи отколкото в реалния свят: ръчното рестартиране на отделни системи отнема време, изисква опит и ресурси, с които някои компании не разполагат. Това е и причината те да се възстановяват бавно от ИТ прекъсването.
„Работим върху техническа актуализация и анализ на първопричината, които също ще споделим с всички“,
добави Курц в публикация в X по-късно същия ден.