Описание
Интересувате се от кариера/работа като Програмист? Запишете се в безплатно обучение “Първи Стъпки в Програмирането” и дайте старт на своята кариера!
Впуснете се в пътешествие в основите на програмирането и усвояването на специфичният начин на мислене характерен за тази професия. За разлика от “конвенционалните” дисциплини, в програмирането логическо и алгоритмично мислене трябва да се усвоят още в началото. Това включва запознаване с основни алгоритми, типове, променливи, цикли и структури от данни.
Без писане на код, само с блок-схеми и с много задачи за упражнения.
Това обучение е подходящо за хора без абсолютно никакъв опит в програмирането.
След него можете да надграждате във всеки от курсовете ни.
Онлайн
Начин на провеждане
Безплатно
Цена
30.09.2024
Срок за записване
01.10.2024
Начало на курса
Какво ще научите:
- Какво е алгоритъм
- Как “мислят” компютрите
- Какво е тип данни
- Какво е променлива
- Как програмите взимат решения
- Какво е цикъл
- Какво е структура от данни
- Какво са масиви, списъци, речници, множества, …
* Ако смятате, че вече имате знания, които може да покриват съдържанието на курс “Първи Стъпки в Програмирането“, имате опция да се явите на тест за определяне на нивото.
Продължителност
Материалът ще бъде преминат в рамките на 2 седмици, в 3 занятия.
Начало на обучението
01.10.2024г.
За кого е подходящо: | |
---|---|
Начинаещи | ✔ |
Специалисти с 3-5 години опит | ✖ |
Senior професионалисти | ✖ |
Форми на обучение: | |
---|---|
Онлайн | ✔ |
Присъствено | ✖ |
Хибридно | ✖ |
Тип обучения: | |
---|---|
Безплатни | ✔ |
Платени | ✖ |
Цена | – |
Изпити и сертификати: | |
---|---|
Изпит | ✔ |
Сертификат | ✔ |
Удостоверение за Професионално Обучение | ✖ |
Необходими ли са предишни познания
“Първи Стъпки в Програмирането” е специално създаден за абсолютно начинаещи, без предишен опит в ИТ сферата.
Кариерно ориентиране
Персонална консултация с лектора на обучението и експерт от DevStyleR Academy за възможностите за кариерно развитие в ИТ сферата, съвети от бизнес практиката и как да се държите на интервю за работа.