29 април, 2024

UserTesting представи няколко подобрения на своята платформа Human Insight за тестване на потребителското изживяване, позволяваща на разработчиците да разберат как потребителите взаимодействат с даден продукт.

“Платформата на FullStory съчетава богати анализи, подробни данни за сесиите на посетителите и инструменти за сътрудничество, за да помогне да се отговори на критични въпроси, да се разберат проблемите и да се открият нови възможности за конвертиране”, каза Уил Шнабел, главен вицепрезидент на отдел “Съюзи и партньорства” във FullStory.

Последните актуализации включват нов начин за намиране на нишови аудитории, нови интеграции с Canva и FullStory за повишаване на стойността на човешката проницателност, както и нова услуга, наречена Insights Services, която позволява на организациите да възлагат проучвания на експерти на UserTesting за ефективни и рентабилни проучвания и поддръжка.

“Чрез интеграцията с платформата Human Insight на UserTesting екипите могат да получат цялостно разбиране за своите аудитории и да вземат решения, базирани на данни, които оказват значително влияние върху бизнеса”, допълва още Уил Шнабел.

Услугите на UserTesting Insights Services са и част от професионалните предложения на компанията, като предоставят на организациите рентабилен начин да възложат проучвания на свои вътрешни експерти.

Тагове: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Editor @ DevStyleR