2 май, 2024

Hightouch обяви днес пускането на Customer Studio – набор от специално създадени, ориентирани към маркетолозите функции, които позволяват на потребителите да проучват, управляват и активират данни за клиенти директно от облачни хранилища на данни към над 140 маркетингови и бизнес приложения.

Преди това ценните данни за клиентите се съхраняваха в складове за данни в облака, но те бяха достъпни само за технически потребители, които можеха да моделират и да правят заявки за тези данни с помощта на SQL.

Със Customer Studio всеки потребител – независимо от техническите му умения – може да изследва и да предприема действия по отношение на данните за клиентите. Ето защо съвременните екипи за растеж и маркетинг, Ramp и NBA разчитат на Customer Studio, за да създават аудитории надолу по веригата и да прилагат бързо и ефективно маркетингови стратегии, базирани на данни.

Повече подробности около новината можете да прочетете на международното издание DevStyleR.IOHightouch Extends Cloud Data Warehouse Capabilities to Marketing Teams

Тагове: , , , , , , , , , , ,
Editor @ DevStyleR