27 април, 2024

Rakuten Viber водещата платформа за разговори в страната, пуска нов продукт като част от стратегията си за супер-приложение: Бизнес профили за компании в България и по света.

Нововъведението обединява на едно място ключова информация, необходима на клиентите, за да взаимодействат с даден бранд: от описание на услугите, които компанията предлага, до групиране на всички съществуващи чатове между клиента и бранда на едно място:

  • Бизнес профилът съдържа името и логото на бранда, син верификационен знак, описание, контакти и канали за комуникация, достъпни чрез Viber;
  • Брандовете могат да добавят до три физически адреса, линк към уебсайт, телефонен номер и описание до 1000 знака;
  • Потребителите могат да търсят Бизнес профили чрез въвеждането на ключови думи в полето за търсене във Viber.

“Последните ни нововъведения осигуряват здрава основа за представянето на допълнителни функционалности като част от мисията на Viber за супер-приложение. Нашата стратегия цели да подобри функционалностите на приложението за крайните потребители и да разшири начините, с които брандовете могат да взаимодействат с клиентите си, доставяйки висока добавена стойност и за двете страни.”,

споделя Кристина Констандаче, Изпълнителен директор продажби в Rakuten Viber.

Бизнес профилите са публични по подразбиране, което прави откриването им много бързо и лесно и дава възможност на потребителите проактивно да започнат комуникация с бранда. Те могат да изберат най-подходящия канал за комуникация с компанията от Бизнес профила ѝ, който представлява своеобразен мини-уебсайт във Viber. От другата страна, брандовете могат да организират по-ефективно разговорите с клиентите си на едно място с подобрено преживяване и за двете страни.

Новият продукт излиза след пускането на Бизнес чатове, папка за всички верифицирани бизнес съобщения от компании, която Viber представи в България през септември месец миналата година. Сравнително новата функционалност се радва на изключителен успех – повече от 85,000 уникални потребители ползват услугите ѝ всеки ден в България с положителна тенденция за повишаване на интереса. Папка Бизнес чатове цели да направи комуникацията между компании и клиенти по-удобна и приятна, да подобри ангажираността с бранда и да увеличи директните конверсии.

С комбинацията от Бизнес профили и Бизнес чатове Viber цели подобряване на сигурността и доверието на потребителите в търговските услуги, предлагани в приложението.
Viber ще продължи да разширява функционалностите на Бизнес профилите в бъдеще и планира да добави повече канали за комуникация с брандове (например чатботове), както и да интегрира допълнителни услуги, предлагани от бизнесите.

 

Тагове: , , , , , , , , , , , , , , , ,
Editor @ DevStyleR