eBay разработи нов модел за препоръки, базиран на техники за обработка на естествен език (NLP) и по-специално на модела BERT. Този нов модел, наречен “ranker”, използва резултата от разстоянието между вгражданията като характеристика, като по този начин информацията в заглавията на продуктите се анализира от семантична гледна точка.
Ranker позволява на eBay да увеличи показателите за покупки, кликвания и приходи от реклами с 3,76%, 2,74% и 4,06% в сравнение с предишния модел на native приложение (Android и iOS) и уеб платформа.
На страницата с продуктовата обява има няколко модула, които препоръчват на купувача продукти въз основа на различни теми. Най-горният модул “Подобни спонсорирани артикули” препоръчва подобни артикули по отношение на основния артикул на страницата, който се нарича “начален” артикул.
Това и още по темата можете да откриете на международното издание на сайта ни DevStyleR.IO – New eBay recommendation model with three billion item titles