25 април, 2024

Хипопорт София е част от международната мрежата на немската Fintech компания Хипопорт, която разработва иновативни решения за кредитния и застрахователния сектор, както и за сферата на недвижимите имоти. С над 20 годишна история в България, компанията успява да създаде 7 утвърдени продуктови екипа, които работят съвместно с колеги от Германия, Полша и Нидерландия. Личното отношение и емпатията са дълбоко залегнали в културата и начина им на работа. През последните години фокусът на компанията е насочен към младите специалисти на пазара, като успява да привлече кадри от водещите университети и академии в страната. 

Какво прави Хипопорт София успешен работодател?

Менторска програма 

Историята на всеки програмист в Хипопорт започва с менторска програма, в която цели запознаването му с технологиите и културата на компанията на спокойствие, разполагайки с толкова време, колкото му е необходимо.

Самите менторите са колеги с опит започнали като младши специалисти в компанията, а им позволява да оценят колко ценна е тя за всеки новопостъпил.

Менторската програма трае 6 месеца, но не се ограничава единствено с това.

Запознанството с проекта и процесите в екипа е естествената първа стъпка. Менторът се ангажира с това подробно да разясни дейността и бизнес логиката чрез провеждането на различни презентации и дискусии. Заедно с това подбира и задачи, съобразени със знанията на всеки новопостъпил, така, че да може да съдейства там където има нужда. Следващата част от програмата включва работа върху реалния проект.

Освен изцяло посветения ментор, целият екип е на разположение да съдейства за въвеждането и адаптирането на новоназначения служител .Така с тяхна помощ новият колега добива всички нужни знания и опит, за да работи самостоятелно

Позитивна работна среда 

Поемайки отговорност, имате пълната свобода да организирате работния си процес така, че да се чувствате комфортно. Малкият ни екип създава усещане за единство и приетост. Освен това, може да разчитате на открито общуване и приятелска атмосфера като високото ниво на професионализъм не ѝ отстъпва. Голямото количество знание натрупано през годините създава атмосфера на постоянен растеж и развитие. Приносът на всеки  се оценява, идеи се насърчават и взимат предвид.

Интересни и дългосрочни продукти 

Хипопорт започва да разработва своите продукти през 1999, развивайки мрежата си от технологични компании опериращи във FinTech, PropTech и InsureTech сферите. Това гарантира, че ще можете да реализирате потенциала си в международна продуктова компания със стабилен бизнес модел, силни пазарни позиции, дългосрочна визия и устойчиво развитие.

Бизнес моделът B2B, позволява задълбочаване и използването на систематичен подход към създаването на нови проекти и развиването на съществуващи такива. Комплексните и високо развити софтуерни продукти печелят едни от най-силните банки и брокерски къщи на пазара в Германия за клиенти на групата.

Придобивки  

Вярвайки в баланса между работа и личен живот, Хипопорт София предоставя на своите служители 30 дни платен годишен отпуск, без това да е обвързано с опита им или времето прекарано в компанията. Всеки сам прави графика си благодарение на гъвкавото работно време и възможностите за работа от вкъщи.

10% от работното време, може да се използва както за лично, така и за професионално развитие. За целта компанията предоставя на служителите достъп до различни сертификационни курсове, вътрешнофирмени обучения, билети за конференции, билети за семинари и др.

Създадените условията за работа в офиса целят осигуряването на максимален комфорт. Всеки ден има безплатен обяд в уютно заведение на няколко крачки от сградата, паркирането е осигурено с подземен паркинг, а разтоварването след работа е лесно и удобно в добре оборудвания  фитнес.

От 2022 година се добавя и нов  Workation бенефит, който позволява на служителите да се разнообразят с работа извън България за период от 2 месеца.

Всичко това, е знак, че хората имат значение. Компанията цени всеки и дава възможност за професионално, техническо и личностно развитие. 2023 няма да бъде по-различна, като Хипопорт дава заявка за запазване на силните си позиции и конкурентни предимства. С нови проекти и отворени работни позиции компанията продължава своето разрастване на българския пазар.

Тагове: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Shop manager