27 септември, 2022

Amazon тества функция в приложение си, която ще показва на потребителите снимки и видеоклипове с продукти в стила на популярната социална мрежа TikTok, които купувачите могат да споделят с други потребители, сподели The Wall Street Journal. Според запознато лице тестът в момента е видим за малък брой потребители на Amazon.

Глобалната компания се присъединява към други големи технологични компании, като Meta Platform и Alphabet – компанията майка на Google, които се опитват да повишат ангажираността чрез кратки видеоклипове и безкраен поток от съдържание.

Порталът, който се тества под вътрешното име „Inspire“, се появява като диамантен уиджет на началната страница на приложението, според базирана в Израел фирма за изкуствен интелект, която е проследила използването на функцията. Уиджетът препраща купувачите към фийд, който показва поток от изображения и видеоклипове на продукти, като купувачите могат да харесват, споделят и дори да си купят. Макар че по-голямата част от фийда сега се появява под формата на неподвижни снимки, израелските изследователи заявиха, че порталът включва и видеосъдържание, което почти идентично копира известната социална мрежа.

Говорителка на Amazon заяви, че компанията „постоянно тества нови функции, за да улесни потребителите и да направи времето, прекарано в приложението, максимално интерактивно“.

Amazon често експериментира с нови продукти и услуги за служителите си, преди да ги пусне публично. Възможно е компанията да промени значително функцията „Inspire“, преди да я пусне публично, или изобщо да не я пусне.

Тагове: , , , , ,