20 юли, 2024

С официална презентация бе съобщено влизането на платформата за мобилни разплащания Settle в България. Ентусиазмът на изпълнителния директор Даниел Додерлейн бе голям, защото българският пазар представлява 22-рата страна, в която компанията оперира. Колкото до целите, то представителите на финтеха заявиха желанието си да се превърнат в лидери.

Дигиталните инструменти могат да променят много живота на хората, а също така и да направят света по-добър,” изрази увереността си Додерлейн. “Не е случано също, че навлизаме в България и сме избрали датата 8-ми март. Така показваме нашата отвореност, защото реалността е, че 50% от служителите ни са именно жени“.

Settle е инструмент, който да обслужва хората и техните нужди, единствено през мобилното устройство. Додерлейн разказа, че чрез платформата могат да се приемат и извършват плащания, без особено голям труд. Всичко е лесно и бързо. “Необходимо е да обслужваме хората и бизнесите, така че да създадем дълготрайна връзка и да спечелим доверието. Ние се интересуваме сериозно от местния бизнес и се опитваме да свържем хората локално, а не да функционираме единствено като международен бранд. Обслужваме бизнесите без да изискваме аванс или пък “set-up” такса и месечни абонаменти. Плаща се единствено, когато се продаде нещо“.

Даниел разказа и за леснотата на Settle – изпращат се и се получават пари, единствено чрез телефонен номер. Но за разлика от други подобни приложения, то получателят не е необходимо да има инсталирана платформата. Това, което се случва е, че той получава нотификация за това, че някой му изпраща пари. След това зависи всичко от него – ако желае, той може да инсталира Settle и да получи финансите. Ако пък откаже, то сумата се връща при изпращача. Това означава, че суми могат да се изпращат до абсолютно всички в контакт листата.

На въпросите на DevStyleR към изпълнителния директор Даниел Додерлейн, бе отговорено, че България е идеален пазар за развитие.

“Тук вече има подобни услуги и ние оценяваме пазара много високо. Една от причините да сме тук е, че страната е благодатна за развитие. Процентът на кеш парите е висок и българският пазат е много тежък откъм опериране с кеш пари. Това е фантастична възможност за дигитализация. Ако комбинираме това, че кешът е основно разплащателно средство в страната с това, че в България има много високо развит технологичен сектор, то се получава чудесна комбинация. Нашият таргет са по-младите потребители, както и малките и средни предприятия. Нашият инструмент е “self-service” и няма никаква интеракция от наша страна,” завърши Даниел.

Тагове: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Author