27 септември, 2022

Glovo – мобилното приложение за доставка на стоки от различни категории, вече е достъпно и на българския пазар.

След глобалния успех на базираната в Барселона стартъп платформа за доставка на разнообразни стоки и продукти, която към момента оперира в над 20 държави, Glovo продължава разширяването си в региона на Европа, Близкия изток и Африка. Като резултат компанията вече започва да предлага услугите си и в София.

„Изключително сме развълнувани по повод пристигането ни в България, което засилва нашето присъствие в Европа и трансформацията в сектора за доставки: всеки ден повече потребители избират услуги, които предлагат бързи и персонализирани доставки. Основна мисия на Glovo е да даваме на хората лесен достъп до всичко в града, в който те се намират, чрез приложението ни“ – коментира Едуард Рохас, отговарящ за стартиране на бизнеса на компанията в България.

Планът на Glovo e да продължи развитието си в България, обхващайки други градове, в следващите месеци.

Жителите на София вече могат да поръчват всичко, което пожелаят само за минути от комфорта на собствените си домове, благодарение на широката гама от продукти и услуги, които Glovo предлага – от готова храна от ресторанти и заведения, хранителни стоки от супермаркети, цветя, до фармацевтични продукти и други.

През приложението потребителите могат да поръчват не само храна от познати столични ресторанти като Skapto, Raffy Bar and Gelato, Hummusbar, Subway, Senior Burrito, Kayo Sushi, но и стоки от разнообразни продуктови категории.

В допълнение, сроковете за доставка са максимално оптимизирани чрез сложни алгоритми, благодарение на което поръчките се извършват за максимално кратко време.

Тагове: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,