AOC обяви, че според последните данни за пазара от Context, през третото тримесечие на 2020 г. компанията продължава да държи първото място по пазарен дял при геймърските монитори (120Hz и повече) в Европа,
който възлиза на 27%. Така водещата позиция на AOC в този пазарен сегмент се запазва от Q3-2019 г.

В допълнение, според IDC Quarterly Gaming Tracker Q2 2020, AOC има и най-големия пазарен дял (20%) при геймърските монитори в световен мащаб. Мониторите за игра се дефинират като монитори със 100 Hz
честота на опресняване или повече, които са необходими на състезателните играчи, за им осигурят най-бързо и плавно преживяване и най-голям шанс за победа на опонентите.

Пазарът на геймърски монитори се разшири рязко през последното тримесечие. Обемът на продажбите нарастна със 126% в сравнение със същото тримесечие на миналата година.

В Европа AOC увеличи водещия си пазарен дял от 23% през Q3-2019 до 27% през Q3-2020 с 4% нарастване година за година и 6% от предишното тримесечие (Q2-2020). Този успех се вижда и в увеличението на обема продадени монитори от AOC със 167% година за година, докато пазарът нараства със 126% за същия период. AOC достигна първата позиция на пазара в повечето европейски страни с пазарен дял, възлизащ на впечатляващите 49% в някои от тях. В 18 от страните/регионите AOC има пазарен дял твърдо над 25% при
геймърските монитори, което означава, че един от всеки четири продадени геймърски монитора, носи марката AOC.

През последното тримесечие постигнахме най-големия обем продажби на пазара на геймърски монитори в Европа и изпращаме голяма благодарност на нашите клиенти. Същата тенденция важи за целия свят, където станахме номер едно марка за гейминг монитори. AOC продължава да разработва монитори за игри с върхови технологии под марките AOC Gaming за масови потребители и AGON за премиум клиенти и това ни прави първи избор за клиентите, когато търсят геймърски монитор,” каза Щефан Зомер, директор „Маркетинг и бизнес управление“ за Европа.

В България пазарът на геймърски монитори през Q3-2020 нарасна с впечатляващите 91% година за година, докато AOC отбеляза по-бърз ръст със 107% за същия период. В сравнение с предишното тримесечие
(Q2-2020), както и с миналата година (Q3-2019), пазарният дял на AOC се е увеличил съответно с 2% и 4%, достигайки 24%. Това означава, че AOC запазва втората си позиция на пазара.

Клиентите в България оценяват последните предложения на AOC, ориентирани към потребители с по ограничен бюджет от линията G2 и в момента сме втори на пазара, държейки почти една трета от него. Дори в трудни времена като тези успяхме да увеличим нашия пазарен дял с 4%, така че изказваме огромни благодарности на нашите клиенти,” каза Кристиан Букур, директор „Продажби“ за AOC & MMD за югоизточна Европа.

Тагове: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
img alt
img alt