10 декември, 2024

Играта “Дигитални скаути: На лов за приключения и знания” на Теленор България, създадена за да помогне на децата да научат повече за безопасността онлайн, събра над 17 000 участници само за ден през изминалия уикенд. Играта е част от дългогодишните усилия на Теленор за осигуряване на безопасен Интернет.

В съботния ден, на 17 октомври, хиляди деца упражниха и обогатиха познанията си за дигиталния свят. Гмурнаха се в приключението на дигиталните скаути и откриха отговорите на добре скрити загадки с помощта на популярни български онлайн звезди. За успешното завършване на играта участниците трябваше да отговарят правилно на въпроси за онлайн безопасността. Интересът към играта успя да я постави сред топ приложенията в App Store и Google Play.

Кампанията тази година успява да докаже, че този проблем представлява интерес за деца от всички възрасти. Участниците под десет години са почти 3000, а между 11 и 17-годишна възраст броят надхвърля 8 000. Това са и най-засегнатите групи, които по време на играта успяха да получат ценни съвети за реакция в различни ситуации, както и как да успяват правилно да отсяват вярна от невярна информация и с лекота да различават фалшивите новини.

С кампанията “Дигитални скаути: На лов за приключения и знания” Теленор се стреми да помогне на децата да изградят навици, които да им помогнат в дългосрочен план да пазят себе си и близките си в дигиталното пространство. В Европейския месец на киберсигурността Теленор пусна на пазара и услугата “Онлайн защита”, която позволява на всеки потребител да се предпази от зловреден софтуер, фишинг, спам и компрометирани сайтове.

Компанията подкрепя такива инициативи от 2006 г. насам, като сред тях са Речник на социалните мрежи и Наръчник за видовете онлайн тормоз. Теленор бе първият телеком в България, който въведе филтър за блокиране на материали в интернет, които съдържат сексуална злоупотреба с деца.

Тагове: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,