Leanplum грабна две престижни награди в категории “Mobile Marketing Innovation” от Martech Breakthrough Awards 2020 и “Офис и среда на работа” от Employer of Choice 2020.
Наградите за работодателска марка и управление на човешките ресурси „Employer of Choice Awards 2020” се проведоха за първи път в България и имат за цел да отличат компаниите, които инвестират в развитието на човешките ресурси и допринасят за създаването на една по-различна, ефективна и гъвкава работна среда.
По-рано през месец септември Leanplum получи и отличието “Mobile Marketing Innovation” от MarTech Breakthrough, чиято цел е да отличи върховите постижения и да признае иновациите, упоритата работа и успеха в редица категории свързани с маркетинг, продажби и рекламни технологии (включително автоматизация на маркетинга, пазарни проучвания, AdTech, SalesTech, маркетингови анализи, съдържание и социален маркетинг, мобилен маркетинг и много други). Програмата тази година привлече над 2750 номинации от 15 страни в цял свят.
„Щастливи и горди сме да получим наградата на MarTech Breakthrough за иновации в мобилния маркетинг за втора поредна година“, каза Джордж Гарик, главен изпълнителен директор на Leanplum. “Потенциалът на пазара, в който работим е огромен и необходимостта от решение като Leanplum, което трансформира мобилната ангажираност и позволява на световни брандове да създават дългосрочни, пълноценни взаимоотношения със своите потребители чрез персонализирани кампании в реално време, става все по-осъзната. Тясното ни сътрудничество с клиенти и партньори от цял свят, както и задълбоченото разбиране на потребителските нужди и поведения ни позволява да се фокусираме все повече върху предоставяне на правилните инструменти и подобряване на цялостното потребителско преживяване. “
Leanplum е бързо развиваща се компания и лидер в мобилното маркетингово пространство с общ размер на инвестициите от 125 милиона долара и офиси в Северна Америка, Европа и Азия.
Ежедневно Leanplum улавя над 28 милиарда мобилни действия и позволява на световни брандове да създават дългосрочни, пълноценни взаимоотношения със своите клиенти чрез персонализирани кампании в реално време. Изградената от Момчил Кюркчиев и екипа на Leanplum силна организационна култура подрежда компанията сред най-добрите работодатели според класации на Fortune, San Francisco Business Times и Entrepreneur.