Viber ще бойкотира всички технологии във Facebook, заради проблемите си с нарушаване на данни, както и модерирането на съдържанието.  Наскоро Viber се присъедини към движението #StopHateForProfit, което призовава бизнесът да преустанови разходите за реклами във Facebook за месец юли.

Собственикът на Viber, Rakuten вече спря всички разходи за реклама в платформите на Facebook и Instagram. Освен това Viber също обяви, че ще премахне всички точки за докосване на Facebook от приложението, които включват Facebook Connect, което позволява на потребителите да влизат. Приложението също се сбогува с GIPHY.

Facebook продължава да демонстрира лоша преценка в разбирането на ролята си в днешния свят. От неправилното управление на данните и липсата на поверителност в приложенията до скандалната позиция на избягване на стъпките, необходими за защита на обществеността от насилствена и опасна реторика, Facebook стигна твърде далеч. Ние не сме арбитри на истината, но истината е, че някои хора страдат от разпространението на насилствено съдържание и компаниите трябва да заемат ясна позиция„, каза изпълнителният директор на Viber Джамел Агауа.

Тагове: , , , , , , ,