Компанията Niantic, разработваща световния мобилен геймърски хит Pokemon Go, преустанови битките в играта за неизвестно време, след като стана ясно, че в системата има бъг. Забелязано е генериране на допълнителна енергия при използването на “Fast” и “Charged” атаки.
За повече конкретика, забелязан е играч с име JesusG1310, който успява да изстреля няколко “Charge” атаки в невъзможни сценарии. Вследствие на това, той бързо се изкачва в лидерската листа с точки, невъзможни за натрупване съдейки броя на проведени битки на играча.
Поради създадения смут сред потребителите, Niantic нямаха друг избор, освен да пуснат официално съобщение, описващо ситуацията.
“В GO Battle League трябва да има доверие и за развоя на битките да се използва единствено умението на играча. Маменето в играта директно нарушава това доверие и ние не проявяваме абсолютно никакъв толеранс към подобни прояви. Поради тази причина, ние спряхме GO Battle League. Предстои да предприемем следните стъпки:
1. Да анализираме проблема – анализ на данните с цел подсигуряване, че когато оправим проблема, не рискуваме повторна ситуация в бъдеще.
2. Определяне на значимостта – базирайки се на анализите, ще определим нивото на необходимо техническо познание, така че да разберем по какъв начин проблемът вреди на GO Battle League.
3. Като резултат от предходните две точки и работата, която ще извършим, ще пуснем отново играта в момента, в който се уверим, че всичко е наред и Pokemon Go е способен отново да функционира с доверие между играчите“.
Ok so I just battled the guy that now 3 different people claim got extra energy on his Melmetal. Here’s my video. By my count he got 12 Razor Leafs on his Leafeon (48 energy) and somehow got two LB’s. Even if I missed 1-2, he was nowhere near the 18 RL necessary. https://t.co/SBEDhqWUw0 pic.twitter.com/DWHPJxsrKd
— Toshi9227 (@ShutupToshi9227) June 12, 2020
Trainers, we’re disabling GO Battle League until further notice, as we’re investigating a serious exploit. We’ll bring it back online once this exploit has been addressed. We apologize for any inconvenience this might’ve caused.
For more on this decision: https://t.co/9q1UQ1R35k— Niantic Support (@NianticHelp) June 13, 2020