Големите компании често са предпазливи от конфликти, особено в наши времена. Те са склонни да се страхуват да не обидят клиентите си и да свързват марките си с чувствителни теми. Когато напрежението пламна в САЩ след смъртта на Джордж Флойд под коляното на полицаи, протестиращите получиха подкрепа и от технологичните компании. ИТ лидери като IBM, Twitter и Citigroup, VMWare и много други се асоциират в подкрепа на движението Black Lives Matter.

Netflix публикува в Twitter в събота: „Да мълчиш е да си съучастник. Black Lives Matter. Ние имаме платформа и имаме задължение към всички чернокожи членове, служители, създатели и таланти, да говорим.

Изпълнителният директор на IBM Арвинд Кришна беше домакин на дискусия относно расизма със служителите, която се проведе в понеделник вечерта в отговор на продължаващите протести. „В САЩ видяхме редица дълбоко болезнени и сърцераздирателни събития. Ахмад Арбери, Бреона Тейлър и по-скоро Джордж Флойд, сред много други„, казва Кришна в съобщение до служителите, споделено в профила си в LinkedIn. „Подобно на вас, аз съм измъчен и ужасен от смъртта им. Тези събития са трагични. Те ни разтърсиха до основа… и въпреки че се случиха в САЩ, те привлякоха вниманието на света.

WarnerMedia, която е собственост на AT&T и включва марки като HBO и TBS, смени името на профилите си с #BlackLivesMatter и публикува един и същ цитат на Джеймс Болдуин.

Пат Гелсингър, CEO на VMWare, се обяви от името на компанията, че няма място за расизъм в нашия свят. „В нашия свят няма място за расова несправедливост. Мисля за нашите служители, клиенти, партньори и общности, които са наранени и гневни. Вие сте в молитвите ми. Трябва да сме по-добри и да направим света едно по-добро място за всички в него.

Twitter се включи много активно в кампанията като социалната мрежа е един от основните канали на движението. От компанията направиха специален профил Twitter Blackbirds, който всъщност е кариерния профил на компанията, с който да се фокусират по-задълбочено към проблемите. Логото на Twitter е черно и определено доста хора се включиха в този бранд активизъм.

В официалния блог на CITI Group финансовият директор на компанията Марк Мейсън публикува трогателен пост за смъртта на Флойд. „Не мога да дишам“ бяха последните думи на Флойд и той ги беше казал поне десет пъти, докато полицай коленичи на врата му за 8 минути и 46 секунди. Докато трима други офицери стояха гледаха“, пише в публикацията на Мейсън.

Въпреки че съм финансов директор на глобална банка, убийствата на Джордж Флойд в Минесота, Ахмо Арбъри в Джорджия и Бреона Тейлър в Кентъки са напомняне за опасностите, които чернокожите американци като мен срещат в ежедневието си. Въпреки напредъка на напредъка Съединените щати направиха, чернокожите американци твърде често се отказват от основни привилегии, които другите приемат за даденост. Не говоря за привилегиите на богатство, образование или възможности за работа. Говоря за основните човешки и граждански права и достойнството и уважението, идва с тях „, написа Мейсън.

Microsoft също се включиха в Black Lives Matter. Коментарът на изпълнителния директор на компанията Сатя Надела мотивира служителите си и каза, че трябва да използваме платформите за промяна. „Нашата идентичност, самото ни съществуване се корени в овластяване на всички на планетата. Следователно, от нас е задължение да използваме нашите платформи, нашите ресурси, за да управляваме тази системна промяна, нали? Това е истинското предизвикателство тук. Не можем да го направим сами. Основан съм на това, осъзнавам това, но заедно мисля, че можем и ще направим промяна„, казва Надела за интервю пред CPO на Microsoft Катлийн Хоган.

 

Тагове: , , , , , , , , , , , , , ,