TCS доставя почти 6000 лаптопи на своите служители, за да могат да работят от вкъщи, предаде ЕТ. Преходът от офиса към дома е неблагоприятен за индийската ИТ компания, защото голяма част от задълженията не може да се извършва от вкъщи.
Фирмата поддържа системи на банки, застрахователни услуги и фондови борси.
Организациите имат притеснения за данни, за които не са сигурни дали да бъдат достъпни от домовете на служителите. Друг проблем също е и надеждната интернет връзка, която в корпоративна среда би била по-висококачествена.
Служителите дори и с предоставени лаптопи ще имат нужда и от специализирана, високоскоростна честотна лента и VPN достъп. Клиентите и доставчиците трябва да бъдат подготвени за непредвидени ситуации, относно нивото на обслужване.
Това ще е едно голямо предизвикателство пред ИТ индустрията в Индия.