Автомобилите Tesla опазват околната среда, но не задължително и нервите. Поне така се оказва след случая от изминалия уикенд, в който доста хора се озоваха до колите си, но не и в тях.
Model 3 на технологичната компания представлява автомобил, в основата на който е управлението чрез мобилно приложение. Ако опитате да отворите колата по стандартния начин, с ключ, няма да успеете. Първо, че колата няма ключалка, а второ, няма ключ.
Върху тези детайли са размишлявали и редица хора, които поради неизправност в приложението за телефон, не са успели да се качат в колите си. Това е, защото Tesla 3 се отключва чрез апликация. Приложението е user friendly, като позволява дори да създадете собствен шофьорски профил и да настроите колата по ваш вкус. Например, климатик, фарове, лимит на скоростта, отваряне на багажник, стартиране на кола. Всичко това се случва през Model 3 App, като в купето на колата няма да попаднете на излишни ръчки и бутони, защото поради дигитализирането му, автомобилът е максимално изчистен.
До недостатък се стига, обаче, ако нещо в тази дигитализация се пречупи. В конкретния случай, приложението не е работило и е давало грешка, поради поддръжка на сървърите. Хората, които не могли да отключат своите автомобили, се е наложило да изчакат между 12 минути и 4 часа.
Tesla Model 3 Owners Locked Out of Cars Thanks to App Outage https://t.co/8hYiT9wXGg pic.twitter.com/hrRl7AY3vv
— ExtremeTech (@ExtremeTech) September 3, 2019
@Tesla @elonmusk i am locked out of my car and been on hold now for 12 minutes. Why is it so difficult to talk to a Tesla trained human for support?
— briango (@briango) September 3, 2019
@Tesla your server is down for maintenance and we’re locked out of the car. What’s your ETA?
— Melissa Chan (@melissachanhk) September 2, 2019
Wait…server maintenance affects customer use of their vehicle??? holy hell that’s laughably bad if true.
— 9 million socially conscious and unified citizens (@9Unified) September 3, 2019
Universal key pic.twitter.com/tpLMuHfdyU
— James ‘James Holmes’ Holmes (@James_R_Holmes) September 3, 2019
We’re aware the Tesla app is down for some customers and we’re working to restore functionality ASAP
— Tesla (@Tesla) April 21, 2018