Има ли двоен стандарт, що се отнася до сексуалността? Стартъпи за технологии, свързани с еротика, се обединиха, за да привлекат вниманието към проблема. Според тях един от проблемите е политиката на социалните мрежи за одобрение на рекламите.
Стартъпите пуснаха уеб сайта „Одобрен, неодобрен“ и организираха протест пред седалището на Facebook в Ню Йорк. Две от стартиращите компании се надяват да подобрят информираността за рекламните кампании в социалните мрежи, свързани с техните дейности. Смисълът на дигиталната кампания е да покаже как рекламите за еротични играчки и въобще за продукти не са предимно одобрени, особено тези за мъже.
Facebook обаче категорично не е съгласен, тъй като изрично забранява реклами, свързани със сексуална тематика. Няма информация дали и кога Facebook, както и други платформи, ще променят своите рекламни политики, за да могат компании да достигнат до потенциални клиенти чрез реклами.
Comment on my @linkedin post re @unboundbabes @dameproducts: ‘Going through the ads on https://t.co/Cn1A4uqSHQ makes the absurdity clear as day. Advertisements for sexual health and wellness products for exclusively cis-men are approved (even when there is hypersexual….
— Cindy Gallop (@cindygallop) July 31, 2019