Преди няколко месеца Instagram направи неуспешен опит да промени целия фийд с публикации на своите бета потребители, като промени посоката на скролване хоризонтално. Този ъпдейт траеше няколко часа, след които от социалната мрежа прекъснаха тестовата програма и я нарекоха “бъг” в прес релийз, най-вероятно поради негативния отзвук.
Днес Jane Manchun Wong (@wongmjane в Twitter) сподели, че е успяла да стигне до интересна непозната версия на Андроид за Facebook и Instagram, която крие нова изненада за потребителите.
Новият ъпдейт не само променя информацията чрез слайдване тип “Tinder”, но и обединява Feed и Story Mode в едно. Видеа, снимки, текстови публикации, та дори и реклами – всичко това се смесва в един хоризонтален поток от информация.
Facebook is testing to turn News Feed into Story Feed pic.twitter.com/83H7VWcgmD
— Jane Manchun Wong (@wongmjane) April 15, 2019
Here’s an example of how Stories are shown together with regular Posts
The left side is a regular photo post of my friend changing profile picture. The right side is my friend’s Story. And both of these are shown within the same UI pic.twitter.com/Fi2Mfqg2rX
— Jane Manchun Wong (@wongmjane) April 15, 2019
Промяната е доста голяма за потребителските навици. Тук идва въпросът дали тази формула ще бъде успешна? Общественото мнение несъмнено е разнородно, тъй като отрицателно бе приета и първата “кражба” на компанията, когато тя си присвои (и малко промени, разбира се) популярния Story формат на Snapchat. Въпреки реакциите тогава, днес този тип комуникация е най-използван именно в Instagram, за сметка на приложението първоизточник на идеята.