От първи април Viber ще таксува 4500 долара на месец за възможността чат ботовете на приложението да отговарят да отговаря с до 50 000 съобщения. Ако искате вашият чат бот да изпраща още повече съобщения, това ще струва 6,500 долара на компанията ви. Новите такси са повод за редица преводи с компании, които вече използват услугата.
Защо ще плащаме за чатботове?
Деби Даутъри, ръководител на B2B маркетинг и комуникации във Viber, споделя: “Ботовете, разбира се, могат да бъдат публикувани безплатно, но за да осигурим най-високата възможна достъпност и качество на съдържанието, ще въведем един търговски ангажимент през следващите месеци. Основна цел на този ход е да се гарантира, че потребителите получават постоянен поток от високо релевантно съдържание, а търговският ангажимент е ключов инструмент за осигуряване на качество за потребителите”.
Експертите прогнозират, че този ход може да бъде доста рискован за компанията и е възможно цели брандове да оттеглят бизнесите си от платформата Viber.
Източник информация и снимка: TechChrunch