Upnetix посвети месец oктомври на превенцията на рака на гърдата. В тон с цвета на кампанията екипът на технологичната компания декорира офиса в розово и добави розова панделка като аксесоар към дрехите си, в знак на съпричастност. Кафе паузите пък се оказаха удобен момент за иницииране на важни дискусии по темата за важността от редовни прегледи, осведоменост по темата и взаимопомощ. Главната цел на инициатива бе вниманието на екипа и техните близки да бъде насочено към проблема, като същевременно се стимулират редовните прегледи с цел по-ранно диагностициране и лечение на проблема.
“Казват, че един човек е достатъчен, за да спомогне за промяна. Нашите мечти са големи и се стремим към високи цели – затова се събрахме всички заедно, за да извлечем максимума.” – това споделят от екипа на Upnetix.
На рецепцията на компанията бе поставена и кутия за дарения за всички желаещи да подкрепят каузата „Една от 8“, предлагаща консултации и практически съвети на жени с диагнозата рак на гърдата.
Екипът на DevStyleR поздравява Upnetix за благородната кауза!